Beantwoord

Internet voor jeugdorganisaties

  • 23 March 2017
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Hallo, Ik ben de voorzitter van mijn lokaal jeugdhuis en wij hebben Proximus internet, maar daar hebben we zelf voor moeten zorgen en voor moeten betalen, maar helaas hebben de andere jeugdorganisaties in mijn gemeente dat niet. Internet voor de jeugdorganisaties die in jeugdlokalen of een ruimte hebben binnen in een andere gebouw van de gemeente werd al enkele keren beloofd maar is tot nu toe nog niet gegeven, we wachten nu al 4 jaar.

Het probleem is waarschijnlijk geld, gemeente Knesselare/Ursel heeft momenteel andere prioriteiten waar ze het geld aan spenderen wat logisch is. Maar voor veel jeugdorganisaties is internet wel noodzakelijk voor een goede werking te kunnen hebben.

Dus zou Proximus ons kunnen helpen bij dit probleem? Het gaat over 5 jeugdorganisaties binnen de gemeente, 2 jeugdhuizen, scouts, klj en een speelpleinwerking.

Alvast bedankt!
Dries
icon

Beste antwoord door AntonellaD 24 March 2017, 11:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Dries W.

Als ik het goed begrijp is de gemeente bevoegd voor deze jeugdlokalen. Enkel de gemeente kan Proximus de opdracht geven om hier internet te activeren. Tenzij er zoals in jouw geval iemand anders bereid is om de kosten van het maandelijks abonnement op zich te nemen.

Proximus is zeer begaan met jeugdorganisaties en sponsort deze ook indien nodig. Echter vrees ik dat bijvoorbeeld een gratis internet abonnement niet onder dezelfde noemer valt.

Groetjes,

Antonella

Reageer