Ik activeerde zopas de optie voor gratis ongelimiteerd Internet, maar vind nergens de mogelijkheid om mijn vorige optie "Internet Volume Pack 100Gb" te annuleren.
Het lijkt me niet logisch om €10 per maand te blijven betalen voor 100Gb als de verbinding ongelimiteerd is. Hoe kan ik dit oplossen? Is er alleen maar de mogelijkheid om de klantendienst te bellen? Of gebeurt dit automatisch?
Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
't zou kunnen dat dit automatisch gebeurd (en zou ook logisch zijn ook), maar als je zekerheid wil zal je inderdaad eens moeten bellen naar de 0800 22 800
mvg
mvg
Beste Creepy,
Bij de omschakeling naar ongelimiteerd internet wordt de optie van 10 euro automatisch verwijderd. Indien u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, tel.nr., klantnr., gsm nr.) bezorgt, dan zal ik uw gegevens nakijken en u een antwoord bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bij de omschakeling naar ongelimiteerd internet wordt de optie van 10 euro automatisch verwijderd. Indien u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, tel.nr., klantnr., gsm nr.) bezorgt, dan zal ik uw gegevens nakijken en u een antwoord bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.