Hallo
ik ben reeds 16 dagen bij proximus en heb gisteren een bericht gekregen dat ik aan mijn limiet van download zit.
Hallo, hoe kan dat, ik download niet en mijn upload swingt ook de pan uit k heb gezien aan mijn verbuik dat ik op een dag 40gb geüpload heb, hoe kan dat ik upload niets en ik dacht dat ik met tuttimus 500 gb download had dat kan er toch niet door zijn op 16 dagen, ik woon op een appartements blok iedereen surft toch niet met mij mee zeker.
Ik kijk wel naar netflix misschien is het dat maar dan nog, dat heeft niets te maken met upload
Kan je dat eens nakijken a.u.b.
Grtz Fran
Bladzijde 1 / 1
Heb dit ook gekregen.
Maar heb nog 250Gb data over.
Ik denk dat ze gisteren onderhoud hebben gedaan op de productiesystemen, en dat er daar iets is misgelopen.
Toen ik een tijdje geleden effectief aan de limiet zat, heb ik gebeld met de helpdesk, en daar kreeg ik direct een bericht dat het volume is opgebruikt. Ik kon een bijkomend volume bestellen via een bepaalde code.
Gisteren ook gebeld met de helpdesk, maar kreeg het bericht niet.
Dus, het zal wel een technisch issuetje zijn.
Maar heb nog 250Gb data over.
Ik denk dat ze gisteren onderhoud hebben gedaan op de productiesystemen, en dat er daar iets is misgelopen.
Toen ik een tijdje geleden effectief aan de limiet zat, heb ik gebeld met de helpdesk, en daar kreeg ik direct een bericht dat het volume is opgebruikt. Ik kon een bijkomend volume bestellen via een bepaalde code.
Gisteren ook gebeld met de helpdesk, maar kreeg het bericht niet.
Dus, het zal wel een technisch issuetje zijn.
Hallo Fran,
Escuses hiervoor.. Ik heb dit intussen doorgegeven.
Verschillende klanten kregen verkeerdelijk een mail dat ze aan hun limiet zaten
Je kan dit altijd checken via je Myproximus account.
Ik zie op jou account nog voldoende volume beschikbaar
onze excuses hiervoor;
Mvg sabine
Escuses hiervoor.. Ik heb dit intussen doorgegeven.
Verschillende klanten kregen verkeerdelijk een mail dat ze aan hun limiet zaten
Je kan dit altijd checken via je Myproximus account.
Ik zie op jou account nog voldoende volume beschikbaar
onze excuses hiervoor;
Mvg sabine
ok
bedankt om het na te zien
Grtz Fran
bedankt om het na te zien
Grtz Fran
Ik deel Frank's frustratie.
Schijnbaar wil Proximus af van de oude contracten zoals 'Comfort'.
Schijnbaar wil Proximus absoluut de Truttimus aan de man brengen.
Mss wil Proximus af van de Comfort clienten.
Ok . Begrepen ! Eens rond kijken wat de markt biedt...
Schijnbaar wil Proximus af van de oude contracten zoals 'Comfort'.
Schijnbaar wil Proximus absoluut de Truttimus aan de man brengen.
Mss wil Proximus af van de Comfort clienten.
Ok . Begrepen ! Eens rond kijken wat de markt biedt...
Schijnbaar wil Proximus af van de oude contracten zoals 'Comfort'.
Schijnbaar wil Proximus absoluut de Truttimus aan de man brengen.
Mss wil Proximus af van de Comfort clienten.
Ok . Begrepen ! Eens rond kijken wat de markt biedt...
Proximus wil inderdaad af van de oude formules. Daarom dit jaar alleen prijsverhoging op de oude pakketten. Tuttimus en Familus en Mobilus hadden geen prijsverhoging. Eens rond kijken kan geen kwaad.
Eens rondgekeken dus... en overgegaan naar Familus...
Ben je wel je gratis mobile data kwijt die bij comfort en maxi pack zitten.
Ben je wel je gratis mobile data kwijt die bij comfort en maxi pack zitten.
Dat is voor mij de reden dat ik bij mijn Maxi Pack blijf.
Ben je wel je gratis mobile data kwijt die bij comfort en maxi pack zitten.
Ja maar niet iedereen gebruikt dat ook he, kheb ook nog comfort gehad en gebruikte dat allemaal niet.
Dat is ook nog Proximus he 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.