Hallo,
Mijn zoon heeft een playstation 3 en wil graag op zijnen kamer erop spelen.
Hij mag van mij maar het ene probleem is dat we daar een slechte
verbinding hebben.De router staat beneden in de living om alle laptop's
te voorzien van wifi. Mijn zoon zijn kamer is op de 2de verdieping en de living
op de eerste. Hoe kan ik nu maken dat mijn zoon een zeer goede verbinding heeft
zonder de router te verzetten ? We hebben op de 2de verdieping geen internetkabels !
Gelieve mij en mijn zoon te helpen!
Met vriendelijke groeten Sander.
Bladzijde 1 / 1
Je zou nog een een accespoint (AP) of routeer kunnen plaatsen in huis.
Een andere mogelijkheid is het aansluiten van een bi-directionele Wif signaal versterker op de draadloze apparatuur.
Eventueel kan je ook een draadloze wifi repeater toevoegen.
Een andere mogelijkheid is het aansluiten van een bi-directionele Wif signaal versterker op de draadloze apparatuur.
Eventueel kan je ook een draadloze wifi repeater toevoegen.
alvast bedankt en als er nog suggesties zijn zeg maar .
Beste sander500,
Vandaag heb ik in dreamland een sitecom 300n range extender gekocht ... deze is makkelijk te installeren en 'verlengt' je draadloos signaal van de router.
In jouw geval check je best eerst eens via een laptop tot waar in je living je draadloos signaal nog 3 streepjes heeft en toch zo dicht mogelijk bij (of onder) de kamer van jouw zoon is, daar plaats je dan die range extender. De truc is om de beste plaats in huis te vinden om het signaal te versterken, mits een stopcontact in de buurt kan je wat experimenteren.
Je zet de range extender volgens mij best in de living vlak onder de kamer van jouw zoon.
Kostprijs voor deze is 65 EURO. (http://www.sitecom.com/wireless-range-extender-300n/p/714)
Succes !
Vandaag heb ik in dreamland een sitecom 300n range extender gekocht ... deze is makkelijk te installeren en 'verlengt' je draadloos signaal van de router.
In jouw geval check je best eerst eens via een laptop tot waar in je living je draadloos signaal nog 3 streepjes heeft en toch zo dicht mogelijk bij (of onder) de kamer van jouw zoon is, daar plaats je dan die range extender. De truc is om de beste plaats in huis te vinden om het signaal te versterken, mits een stopcontact in de buurt kan je wat experimenteren.
Je zet de range extender volgens mij best in de living vlak onder de kamer van jouw zoon.
Kostprijs voor deze is 65 EURO. (http://www.sitecom.com/wireless-range-extender-300n/p/714)
Succes !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.