ik ben een heel tevreden klant geworden van belgacom maxi pack vroeger 13 jaar telenet geweest maar in packs is telenet nog altijd te duur en snelheid die ze geven, heb je nu nog niets aan maar je betaald er wel voor. en veel verbinding storingen.
die heb ik nu niet meer snelheid van 48 mbps en up 2,42. de kids hebben geen lachs op de games meer en internet gaat even snel als de whoppa van telenet, ook in download geen problemen vele betere wifi op de bbox 3.
alleen een nadeel is de verwerkingen van het gene je besteld, zoals norton anti4rus je moet +- 24 uur wachten of uw pack aanpassen, dat ging bij telenet binnen +- 30 min en hop het was klaar nu zit ik al te wachten voor een anti4rus van belgacom ondertussen kunnen er wel 4russen op komen, of zoals je packs aanpasen. het heeft wel zijn tijd nodig heb ik gemerkt.
zou dat in de toekomst een verbetering kunnen zijn?????
mvg
pfffff nog altijd gene Norton kunnen installeren op de pc's heb ingeschakeld voor 6 pc, daar was telenet toch nr 1 in hoor.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.