internet & tv panne te 9051 gent
beste
sinds 16:43 is mijn internet uitgevallen...
meteen gebeld naar 080022800... werd doorgeschakeld met bandje, 'beste klant, momenteel zijn er in uw omgeving ernstige problemen blablabla '
uiteraard gaat tv ook niet. mijn zwager die haar paar straten verder woont zit met dezelfde gebakken peren
locatie : 9051 (postnummer)
kan iemand ons verder informeren wat er aan de hand is? want verder dan dat bandje kom ik via klantendienst niet
alvast bedankt
mvg,
A
Beste,
indien het probleem nog niet van de baan is, mag je me via privé-bericht je Belgacom lijnnummer of klantnummer doorsturen. Dan kijk ik dit voor je na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
indien het probleem nog niet van de baan is, mag je me via privé-bericht je Belgacom lijnnummer of klantnummer doorsturen. Dan kijk ik dit voor je na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.