internet +tv pack snelheid

  • 30 November 2010
  • 6 reacties
  • 519 Bekeken

Heb dus sinds vandaag belgacom tv in huis,rampzalig.

surfsnelheden van 200 KB ,Kan iemand eens nakijken of er niets aan kan gedaan worden.

Vdsl2 is niet beschikbaar,maar adsl2+ moet toch perfect mogelijk zijn

fb162930@skynet


6 reacties

Is jouw maandelijke limiet niet op ?
Heb geen limiet
Heb je de snelheid gemeten terwijl uw tv-decoder uit stond?

200 kBps = 1.6 Mbps.

Als we er 3 aan toevoegen voor uw tv stream komen we aan 4.6 Mbps. U zit toevallig niet op een 4.6 Mbps ADSL profiel?
was mij beloofd dat snelheid zou aangepast worden indien in belgacom tv nam.

sturen ze mij dat pack op met belgacom tv en bbox geen 2.

zou op 6 mb zitten,maar er was mij meer belooft.
Even wachten op Eva. Als er geen VDSL mogelijk is, kunnen ze misschien uw ADSL profiel wat omhoogtrekken (zeg wel, misschien).
Twee dagen geleden Belgacom in huis gehaald, pack met tv en internet favourite. Technieker komt aan met bbox1, terwijl hier vdsl mogelijk is (had ik op voorhand nagevraagd). Voor het abonnement dat ik gekozen heb (61,80 €/mnd) zit ik nu met traag internet en zwakke modem (WIFI geraakt amper een kamer verder). Gebeld naar klantendienst: ze gaan bbox2 brengen, technieker komt mee, maar wel wachten tot volgend jaar... Ik ga toch vragen of het sneller kan, computer boven geraakt niet op internet.

Nog iets: ik had al een bbox, heb er nu twee. Weet iemand of ik ze allebei kan gebruiken in zelfde netwerk, ene als ontvanger, andere als versterker? Als het verschil maakt, computers in huis zijn allemaal mac.

Reageer