Skip to main content
Beste



Ik heb gisteren overgeschakeld naar het nieuwe 'Internet + TV' pack, maar Vandaag zag ik dan dat de 500mb gratis mobiele internet er niet meer bij zat. Kan ik dat terugdraaien?



Mvg
stuur anders je vraag eens door via een privébericht aan Het Proximus Team >    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Wat ivm oude korting? zie:

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/nieuwe-packs-us-40486
sommigen beweren dat bij oude packs "triple play" ze hun korting behouden.

Daar naast melden er ook veel dat ze die kwijt zijn en dan weer anderen blijven aandringen en krijgen die dan wel weer, geraakt er maar aan uit hé 😉
Beste



Ik heb gisteren overgeschakeld naar het nieuwe 'Internet + TV' pack, maar Vandaag zag ik dan dat de 500mb gratis mobiele internet er niet meer bij zat. Kan ik dat terugdraaien?



Mvg


Eens je over gaat naar een nieuw pack kan je niet meer terug..... er is daar namelijk geen gratis 500 mb niemeer inbegrepen zoals vroeger bij de oudere packs.
Om die reden is mijn vader ook nog niet willen overstappen naar een nieuw pack ivm die 500Mb gratis al zijn die wel heel vlug opgesoupeerd en moet je oppassen of je zit direct aan een rekening die oploopt !

Reageer