internet traag... Probleem modem? of gewoon het abonnement upgraden?

  • 29 September 2015
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken



Hallo,


Wij hebben internet start overal, via een testlijn van proximus moeten wij zowel in piek als dal uren 48mbps halen.

Maar dit halen wij nooit, ik heb internet via de WiFi, dit is natuurlijk altijd trager!

Maar ik haal maar 17,58 mbps


http://www.speedtest.net/my-result/4702686263


Ik wou vandaag men telefoon updaten naar de laatste versie en hij gaf mij 86min om 1,86gig te downloaden, zo traag ?? !! Terwijl er niks anders aan staat dan mijn pc en het 10u30 's morgens is g



Wij hebben al vaak van kanaal verandert maar dit heeft geen invloed, zou het kunnen dat er een probleem is bij de modem?

Wij hebben een Bbox 2 van 5jaar oud OF moeten wij upgraden naar internet Comfort?

Wij hebben ook twee tv's aangesloten op een ethernetadapter, en vaak rond 19-20u valt het signaal ook voor paar minuten uit...



Zou graag een oplossing vinden voor dit probleem...



MVG

Heidi













4 reacties

Dat is gans normaal dat je met je wifi-g van je bbox2 maar iets haalt van max 20 Mbps

Aangezien je op vectoring staat zou ik bellen en vragen om een ruilticket voor je bbox2 zodat je een bbox3 kunt afhalen in een Proximus center in ruil voor je BBOX2


De snelheidstest moet je doen als je verbonden bent met een utp netwerkkabel aan je bbox want via wifi is dit niet betrouwbaar
Ruilen ze de Bbox2 zonder probleem om voor een Bbox3?
zeker al je al op vectoring staat en ook omdat je van een hoger internetsnelheid wilt genieten via de de wifi-n norm van de bbox3, je kan via de technische helpdesk, op gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u voor TV tot 24u), ook om die reden een ruilnummer vragen, met dit ruilnummer en je oude bbox2 + zijn netadapter, kan je naar een Proximus center te gaan.
Enorm bedankt voor de info, we zullen straks bellen!

Mvg, Heidi




Reageer