Beantwoord

Internet super traag

  • 21 August 2016
  • 11 reacties
  • 200 Bekeken

Reputatie 2
Sinds deze morgen haal ik

download nog 2.1 Mbps ipv 75, upload is OK.
icon

Beste antwoord door riji 21 August 2016, 09:53

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Een update aan het downloaden?

Het alleszins niet de server in Zaventem ik haal 42/7 op mijn smartphone over wifi...
Reputatie 2
Zaventem is ver van het Brugse...
hoe meet je deze download best als je verbonden bent met een utp kabel aan de bbox, je hebt wel een maxi abo maar de snelheid is inderdaad niet zo maxi ;-)
Is het een bbox3 van sagem die je hebt want dan zou je de lijnsnelheid kunnen uitlezen.
ook kan het nooit kwaad van eens je modem 5 seconden stroomloos te zetten en terug te laten opstarten.
Reputatie 2
UTP kabel verbonden
5' stroomloos was eerst geprobeerd
bbox3 sagem: ja, maar voor tool Windows nodig, teveel gedoe
je moet het toch maar gewoon downloaden en starten en klaar is kees, je leest direct je lijnsnelheid af,
maar waarom bel je niet gewoon eens naar 0800 22 800.

En wat zeggen de testen op proximus.be/myproximus dan kan je nog verder klikken naar "start analyse"
Reputatie 2
0800 22 800
Volume limiet bereikt... bestel (gratis neem ik aan)... enkele minuten later snelheid OK
Is eerste keer dat ik dit voor heb, mail om me te verwittigen zou aangenaam geweest zijn...
ja af en toe eens kijken op MyProximus dan....
Ik had er eerlijk gezegd ook niet direct aan gedacht maar ik moest het inderdaad kunnen afgeleid hebben aan je speedtest ;-)
Inderdaad gratis bijbestellen via MyProximus
Reputatie 2
bedankt Elsa
Reputatie 6
Badge +3
0800 22 800
Volume limiet bereikt... bestel (gratis neem ik aan)... enkele minuten later snelheid OK
Is eerste keer dat ik dit voor heb, mail om me te verwittigen zou aangenaam geweest zijn...


In MyProximus kun je aanduiden welk mailadres er gebruikt moet worden voor dergelijke waarschuwingen. Want er worden wel degelijk meerdere mails gestuurd voor je in de geval terecht komt. Als je GSM nummer bekend is, krijg je ook een SMS
Reputatie 2
Eigenaardig... niets ontvangen.
GSM nummer is bekend.
Meldingen is beperkt tot: "Mijn wettelijke informatie (contractuele en administratieve meldingen)"
zijn er nog hoor die deze data limiet melding niet krijgen, ik krijg bv ook niet alle meldingen die staan aangeduid, dus betrouw er maar niet te veel op,
best zelf regelmatig de zaken in het oog houden, tussen aanvinken en uitvoeren is er blijkbaar nog altijd een verschil ;-)
Zoals altijd je hebt de theorie en daarnaast de praktijk :-))

Reageer