Ik probeer al 2 dagen extra volume aan te kopen voor internet start wat 5 euro kost.
Telkens ik klik op 'koop een extra bundel' en dan mijn keuze aan vink wordt ik naar mijn producten pagina gestuurd. Dit duurt al 2 dagen en was vorige keer net het zelfde. Toen heb ik naar proximus gebeld en konden ze me niet helpen...
Iemand dit ook al meegemaakt en toevallig een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Annelienv,
Ik heb hetzelfde probleem:
- internet maxi abonnement: 500 GB maandlimiet deze morgen bereikt; aangezien we nogal grootverbruikers zijn hier (meerdere pc's, tablets, smarttv's met netflix etc) wou ik tot eind van de maand het (gratis) extra volume van 150GB activeren via de site.
- ik volg exact dezelfde weg: bij mijnverbruik zie ik dat ik een extra bundel kan bestellen, nadien kom ik op andere pagina met activatie extra volume per type abonnement, na klikken extra volume bij internet maxi....kom ik ook op de mijnproducten pagina uit, en zie ik geen wijziging of toevoeging... geen effect
- heb naar Support lijn gebeld en helpdesk medewerker zegt me dat (1) ik moet proberen via een andere browser en (2) z'n "expert" voor dit net de deur uit is ... ; bovendien kunnen zij dit niet activeren zeggen ze (waarom zou de 'expert' het dan wel kunnen soit)
- geen oplossing, tenzij een open wifi van de buren gebruiken :-)
UPDATE: even verder kijken dan de neus lang is...:D
Het lukt wel degelijk; als je terug bij 'Mijn Producten' komt moet je midden op pagina kijken bij 'Mijn Diensten'; daarin tab-blad "Beschikbaar" kiezen en dan kan je daar "Extra Volume 150GB free" vinden (met 'gratis abonnement') en dan hoef je gewoon hier op te klikken; bestellen & bevestigen. Heb nadien bij "MijnVerbruik" gecontroleerd en ik heb nu effectief 650GB volume staan nog; kinderfeestje met Netflix zal toch nog lukken dit weekend 🙂
Ik heb hetzelfde probleem:
- internet maxi abonnement: 500 GB maandlimiet deze morgen bereikt; aangezien we nogal grootverbruikers zijn hier (meerdere pc's, tablets, smarttv's met netflix etc) wou ik tot eind van de maand het (gratis) extra volume van 150GB activeren via de site.
- ik volg exact dezelfde weg: bij mijnverbruik zie ik dat ik een extra bundel kan bestellen, nadien kom ik op andere pagina met activatie extra volume per type abonnement, na klikken extra volume bij internet maxi....kom ik ook op de mijnproducten pagina uit, en zie ik geen wijziging of toevoeging... geen effect
- heb naar Support lijn gebeld en helpdesk medewerker zegt me dat (1) ik moet proberen via een andere browser en (2) z'n "expert" voor dit net de deur uit is ... ; bovendien kunnen zij dit niet activeren zeggen ze (waarom zou de 'expert' het dan wel kunnen soit)
- geen oplossing, tenzij een open wifi van de buren gebruiken :-)
UPDATE: even verder kijken dan de neus lang is...:D
Het lukt wel degelijk; als je terug bij 'Mijn Producten' komt moet je midden op pagina kijken bij 'Mijn Diensten'; daarin tab-blad "Beschikbaar" kiezen en dan kan je daar "Extra Volume 150GB free" vinden (met 'gratis abonnement') en dan hoef je gewoon hier op te klikken; bestellen & bevestigen. Heb nadien bij "MijnVerbruik" gecontroleerd en ik heb nu effectief 650GB volume staan nog; kinderfeestje met Netflix zal toch nog lukken dit weekend 🙂
Dag Nicodp, ik zie dat er op dit moment en gratis volume pack van 150gb actief staat. Mvg,Robrecht
Hallo annelienv,
Die optie bestaat spijtig genoeg niet meer bij het Internet Start.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Die optie bestaat spijtig genoeg niet meer bij het Internet Start.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Hier hebben we ook Internet Start, en konden we jarenlang met extra optie "Volume Pack 50 GB", na het maandelijks verbruik van onze 150GB , een onbeperkt aantal "Volume Pack 50 GB" bestellen om de rest van de maand door te komen. Na het zinloos veranderen van de "My Products" pagina, is in het nieuwe design nog steeds te zien dat ik voor de extra optie "Volume Pack 50 GB" betaal", ik kan onze limiet van 150GB echter NIET meer verhogen! Nu heb ik halverwege de maand "Extra Volume 20GB Paying" moeten kiezen om die belachelijk kinderachtige snelheidsbeperking ongedaan te krijgen. Al is het alleen al om tot aan dit forum te geraken. Ondertussen de Support lijn gebeld, maar die konden me niet vertellen of ons die 5 euro per 20GB start wordt aangerekend. Beste Proximus, kunt u me hier a.u.b. antwoorden met de belofte dat ons dit niet aangerekend gaat worden, en dat de "Volume Pack 50 GB" optie binnenkort weer te selecteren valt. Want anders zal ik me toch echt tot de consumentenbond moeten gaan wenden. Want het kan gewoon niet, en mag te nooit en te nimmer geaccepteerd worden dat internet volume dit jaar duurder is geworden, in plaats van goedkoper. Alvast bedankt voor antwoord...
Dag allemaal,
Hierbij de link naar de 'Extra Volume' formules:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/particulieren/producten/opties/internet-opties/extra-volume.html
Groetjes,
HeidiE
Hierbij de link naar de 'Extra Volume' formules:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/particulieren/producten/opties/internet-opties/extra-volume.html
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.