Internet snelheid update

  • 14 July 2015
  • 8 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo iedereen,


Sommige mensen zullen een upgrade gehad hebben, over de de internet download snelheid.


Ik zelf heb een download snelheid van


Share Image


minimum geven ze nu 70 mbps ook op de site als je bij internet abo's kijkt .


greetz knipoogja

8 reacties

Inderdaad er wed al een ander post hieromtrent geopend met de mogelijke nieuwe lijnsync snelheden 100/10 Mbps (voor de gelukkigen die erin vallen en voldoen aan afstand < 900 m en att < 0,4 dB


Je moet wel nog rekening houden met de snelheid waar je pack deze lijnsync snelheden limiteert (aan uw snelheid kan je zien dat je een bizz pack hebt)


jij zal op <400 m zitten met att < 0.4 dB.
Reputatie 2
Badge
Gij hebt veel geluk, voor hetzelfde geld krijg ik hier ma 16mb
ik zit Elsa inderdaad op een +- 400 meter van de kast.


ja en het gaat goed, mijn kids zijn ook blij, is vooral voor hun online minecraft server te runnen en IP camera bewakingknipoog


greetz
Dat is inderdaad nog niet voor iedereen, bij mij is het ook al mogelijk maar ik heb nog altijd mijn bbox2

en dus kan ik daar nog niet van profiteren, nu doe ik verder met 50/6 ( gelimiteerd op 70/5 door mijn comfort pack)

dus een start pack (limiet 50/4) zou voor mij ook goed zijn.

eigenlijk werk ik in de praktijk op 20/4 (wifi-g van de bbox2) en daar kom ik zeker mee toe, dus niks dat mij jaloers maakt knipoog
inderdaad elsa is niet om jaloers om te zijn, zolang het maar stabiel is. knipoog


Inderdaad met een Ferrari ben je ook niet veel al je dikwijls moet stil staan in de file of wegens wegenwerken :-)
Badge +4
Andy , Je zegt minimum 70 Mbps, maar bij het Start abo staat nog altijd 50 Mbps.


Die nieuwe snelheden tot 100 Mbps zijn voor vectoring lijnen tot 900 m


Hier helaas nog geen vectoring in zicht :/
Hij spreekt over lijnsync snelheid (internetsnelheidstest) niet over abo snelheidslimiet voor de abo snelheden : zie : http://bgctv.skynetblogs.be/#snelheidvanhetabonnement" target="_blanken hier


Reageer