internet security

  • 8 December 2010
  • 15 reacties
  • 1861 Bekeken

hoi,

Ik heb de optie (internet security van 5 Euro) bij mijn internet.

Wanneer komt de nieuwe versie van 2011 online? En hoe gebeurt die overschakeling?


15 reacties

Reputatie 5
Je kan die al downloaden via e-service. Ik heb het verleden week reeds gedaan.
Badge
Ik heb vandaag ook een upgrade melding gekregen om naar 2011 te gaan.

Bij het aanklikken in het gele vakje downloaden en dan de download manager wil aanzetten slaat hij tilt en er gebeurt niets.

Wat zou er aan de hand zijn ?


Dank op voorhand.


PATOE
Badge
Weet er soms nieimand hoe ik toch de upgrade naar 2011 kan installeren ?

Ik heb 2010 er al af gedaan en weer op gezet -alles normaal.

Dan naar de website van Belgacom gegaan en terug 2011 gedownload en terug hetzelfde de download manager doet niets.

Zijn er nog mensen die hetzelfde voor hebbben ?

Moet ik contact nemen met Belgacom ?

Beste dank.


PATOE
Bij mij is alles gelukt van de eerste keer en alles ging automatisch.

Ben gewoon naar e-services gegaan en heb via daar de nieuwe versie gedownload.

Wel opletten !!! misschien zijn uw systeemvereisten niet meer in orde (als je bijvoorbeeld al een oude computer hebt), zie info bij het downloaden.

Ofwel ben je misschien niet meer geabonneerd???


Badge
Ik werk met Vista en alle updates zijn geinstalleerd..

Heb vorige week nog volledig mijn PC onderhouden met de volledige herinstallatie van Vista en natuurlijk

Norton Internet Security 2010,zonder problemen.

Nu krijg ik een bericht voor upgrate naar 2011 en aan de installatie van de download manager stopt alles.

Normaal zou dat moeten een geel icoon zijn van Norton,nu is het een neutaal groen icon van Microsoft.

Ik versta er niets van.


gtjs

patoe
Reputatie 5
Ben je zeker dat je niet 2011 hebt geinstalleerd. Waar heb je de verleden week geinstalleerde versie vandaan? Normaal heb je de laatste versie wanneer de manager niet verder gaat.Let op bij info sttaat 1997-2010 voor de versie 2011.
Badge
Dat zou kunnen dat tijdens de herinstallatie van mijn gehele pc ,er bij de updates van Symantec, er ook de upgrade naar

2011 zat en werd uigevoerd.

Dan moest hij ook niet vragen om 2011 te installeren .

Nog een vraagje :Hoe kan ik zien als de upgrade van 2011 is geinstalleerd ?


gtjs

patoe
Badge
Bij info staat 1997-2009 .Dus geen upgrade.

Tijdens het intikken van dit bericht vroeg hij weer of ik 2011 wou istalleren,met terug een negatief gevolg.

De downlodmanager is geen pictogram van Symantec.

Het spookt hier !!!!

PS: ik heb 2010 opgeslagen op externe harde schijf.


gtjs


patoe
Badge
5€ / maand is wel 60€ op een jaar tijd.

En dat terwijl er ook goede gratis Anti-virus programma's zijn .:O

Of je moest het gratis ( nu ja , gratis ) hebben in een pack .
Badge
Ja ,ge hebt gelijk.

Ik ben verplicht norton in het pakket te nemen en te betalen,en zo doende van het voordeel te kunnen genieten van het pakket.

Als ik norton uit het pakket haal en dus voor norton niet betaal, betaal ik voor alles te samen meer .Ik geniet dus niet meer van de voordelen van mijn pakket.

Graag zou ik van NORTON verwijderen omdat er zeer goeie freeware programmas op de markt zijn.

ik heb internet favorite en bgc tv comfort,dit alles in een pakket.

Ondertussen heb ik norton 2011 kunnen installleren door 2010 tot in de verste hoeken te verwijderen en een nieuwe weg te kiezen nl. :

mijn verbindingen

mijn opties

de software 2011 downloaden in het nederlands en alles was ok.

Precies dat ik op mijn bestaande 2010 niet kon opgraden.

gtjs

patoe

patoe
Wie kan mij helpen?

Ik heb dit weekend een upgrade gedaan van Norton naar versie 2011. Sinds ik deze upgrade heb doorgevoerd kunnen mijn gedownloade games niet meer geopend worden,alle demos en aangekochte games worden geweigerd om te openen.

Is er iemand die weet hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?
Reputatie 5
Krijg je een foutmelding of een bericht van norton?
ik krijg van beiden een melding!

Norton zegt dat het een bedreiging is en blokkeerd mijn games waarna ik op men pc de melding heb van:kan opgevraagde module niet vinden.
Reputatie 5
Heeft waarschijnlijk te maken met de firewall. Kijk eens bij instellingen - netwerkinstellingen - slimme firewall - programmabeheer. Kiik daar eens bij configureren. Wanneer je daar je spelletjes tussen ziet verander de instelling dan naar "toestaan".
heb dit ook met de nieuwe norton 2011

sommige games worden geweigerd .de enige oplossing voor dit probleem is 15 minuten je antivirus uitschakelen zodra je het spel geopend hebt kan je de antivirus terug inschakelen .je moet dit wel telkens herhalen bij het openen van het geweigerd spel.zo kan ik het spel spelen.je kan het ook niet op je bureaublad zetten want dan krijg je telkens de melding als je pc opstart.heel vervelend maar het werkt

Reageer