Beste,
reeds een 2 tal jaar betaal ik maandelijks 5 euro voor Internet Multi en Security.
Hoewel ik van een PACK van 55€ gestart ben, zit mijn maandelijkse factuur nu op om en bij de 75€.
Mijn vroegere I-TALK werd na verhuis niet opnieuw geactiveerd hoewel dit prefect mogelijk was.
Ik was verplicht om terug te keren naar de oude PSTN verbinding, raar in deze digitale tijden.
Ik bezit wel een net gemist abo maar al de rest hoef ik niet.
Ik heb geprobeerd Internet Multi en Security op te zeggen maar blijkbaar lukt dit niet.
Ik overweeg sterk om alles naar SCARLET over te brengen (wel bekend bij BGC) gezien men bij SCARLET voor 55€ identiek hetzelfde aanbied als Belgacom.
Wat kan ik doen om die extra verrekende kosten te vermijden.
Wat kan ik doen om die teveel betaalde bedragen terug te krijgen, eventueel een klacht bij BIPT zou ook nog kunnen.
GRAAG snel een antwoord van een deels ontevreden klant die overweegt om naar een andere provider over te stappen met alle producten.
M vr gr,
KYNDE
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.