Vraag

Internet | lopend verbruik (nieuwe klant)

  • 23 August 2016
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Ik ben sedert zaterdag klant voor o.a. Internet Comfort (via pack).

Echter, mijn lopend verbruik staat reeds op 150 GB (op 3 dagen tijd).
Wetende dat ik bij Telenet bijlange niet aan 100 MB per maand zat en dat wij niet veel downloaden.

Ik hoop dat dit een tijdelijke bug is op MyProximus ???

5 reacties

TIP: Je kan ook altijd een applicatie installeren op je pc/laptop om eens je verbuik in het oog te houden om mss de schuldige te vinden
bijvoorbeeld: https://download.glasswire.com/GlassWireSetup.exe
Beste, bedankt voor de tip.

Echter, wij hebben nauwelijks internet gebruikt de afgelopen dagen.
Kunnen jullie dit even van naderbij bekijken ?
Reputatie 7
Badge +6
Beste, bedankt voor de tip.
Echter, wij hebben nauwelijks internet gebruikt de afgelopen dagen.
Kunnen jullie dit even van naderbij bekijken ?

Ik zie dat je reeds een privébericht gestuurd hebt naar Het Proximus Team. Mijn collega's zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.
Groeten,
Wim
Beste, bedankt voor de tip.

Echter, wij hebben nauwelijks internet gebruikt de afgelopen dagen.
Kunnen jullie dit even van naderbij bekijken ?

Dat zal inderdaad door iemand van proximus zelf moeten gebeuren want ik ben zoals de meesten hier een vrijwillig forumlid.
Bedankt Elsa 😉

Reageer