Skip to main content

Internet is zeer traag sinds een paar dagen

  • November 30, 2011
  • 8 reacties
  • 726 Bekeken

http://www.speedtest.net/result/1621503051.png 100x100
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • Apprentice
  • November 30, 2011
verbindt de laptop eens met kabel en kijk eens welke snelheid je dan haalt

mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 30, 2011
helaas werkt dat helemaal niet (al vanaf het begin), ik krijg via kabel gewoonweg geen verbinding.

  • Apprentice
  • November 30, 2011
hmm bizar? reset eens de modem.

en kijk eens via de http://192.168.1.1/ naar jouw lijnwaardes en post eens de

Downstream line rate/Upstream line rate/Downstream Training Margin

mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 30, 2011
ik werk nu via een Belkin Powerline en haal 8.60 Mbps, nog niet wat het moet zijn maar toch al beter.

toen ik mijn VDSL2 pas had laten activeren haalde ik draadloos 18 Mbps...


Downstream line rate 20056 kbps

Upstream line rate 2040 kbps

Downstream Training Margin 30.5 dB


de Bbox2 heb ik al vaak reset, maar dat helpt niet


http://www.speedtest.net/result/1621738277.png

  • Practitioner
  • November 30, 2011


Als je wilt zeker zijn best eens je laptop of pc direct verbinden via netwerkkabel met de bbox PC1 of PC2 uitgang en dan de speedtest doen.

  • Apprentice
  • November 30, 2011
aan uw lijnwaarden zal het in ieder geval niet liggen

met een kabel werkt het niet? ben je wel zeker dat die kabel nog goed is? als het echt zo is moet je naar technische dienst bellen en zal je andere modem moeten krijgen...

mvg

  • December 1, 2011
Beste psycho_007,


de lijnwaarden zien er inderdaad in orde uit.

Het best kan u eens testen met een pc of laptop rechtstreeks via netwerkkabel op de Bbox-modem. Indien dit niet lukt via netwerkkabel en u heeft de modem reeds gereset en het is natuurlijk geen probleem met de netwerkkaart (of -configuratie), is er mogelijk een probleem met de modem zelf. In dat geval kan u best onze technische dienst contacteren op 0800/22700; Zo kan men u, indien nodig, de modem onder garantie laten omruilen.


Mvg

Eva van Belgacom

  • Practitioner
  • December 1, 2011
" met een kabel werkt het niet? "

wel je kabel op uitgang PC1 of PC2 van je modem gestoken !