Beste,
Wij zijn al sinds jaar en dag klant bij belgacom en hebben al vrij lang internet (ADSL GO)
maar de laatste dagen wordt het toch echt onhoudbaar.
Het internet valt steeds uit en de download- en Uploadsnelheid zijn niet om over naar huis te schrijven.
http://www.speedtest.net/result/1064055995.png
Daarnaast kraakt de telefoon erg hard vooral wanneer het internet actief is.
Ik zou graag de lijn willen laten opmeten (ADSL-ID is fb32022)
Alvast bedankt op voorhand.
Bladzijde 1 / 1
Heeft je splitter geen problemen?
Voor een lijnmeting bel je naar 0800 22 700, bereikbaar elke dag tot 22u.
Voor een lijnmeting bel je naar 0800 22 700, bereikbaar elke dag tot 22u.
Beste WouterG,
Uw gebruikersnaam is niet volledig. De gebruikersnaam bestaat uit 2 letters en 6 cijfers: fb123456. Hierdoor kan ik de lijn op dit ogenblik niet uitmeten.
Vriendelijke groet,
Eva
Uw gebruikersnaam is niet volledig. De gebruikersnaam bestaat uit 2 letters en 6 cijfers: fb123456. Hierdoor kan ik de lijn op dit ogenblik niet uitmeten.
Vriendelijke groet,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.