Beantwoord

Internet is gestopt

  • 27 April 2017
  • 8 reacties
  • 266 Bekeken

Sinds een tijd heb ik problemen met de laptop en de tablet.
Als ik een website wil openen duurt dit soms lang en op de tablet verschijnt er regelmatig de vermelding internet is gestopt.
Ik heb een speedtest genomen en kom op het volgende uit


Kunnen jullie eens nakijken of dit normaal is en wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Gerda_018 27 April 2017, 19:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Gerda,

Kan je volgende tips eens doornemen?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d_surftrouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/geen-internet-of-tv-10-tips.html
Mvg,

OdB
Heb bovenstaande link nagekeken. Test op internetlijn lijkt in orde. Wat betreft een PLC-adapter of Ruckus dat hebben wij niet alhoewel wij 2 tv toestellen en 2 modems hebben. Heeft het misschien daarmee iets te maken?
Reputatie 7
Badge +4
Kan je de bbox eens herstarten met schakelaar aan achterkant en opnieuw testen?

MVG,

Wim
Bbox uitgezet en herstart. Powerlichtje begon direkt te branden maar DSL knipperde een tijdje en nu knipper WiFi steeds. Is dit normaal?
Reputatie 7
Badge +4
Ik meet in elk geval signaal, dat wifi knippert is normaal. Test nu maar eens alles uit.
Bbox uitgezet en herstart. Powerlichtje begon direkt te branden maar DSL knipperde een tijdje en nu knipper WiFi steeds. Is dit normaal?
DSL knipperd een tijd tijdeens het synchronisatie process, maar mag uiteindelijk niet meer knipperen alleen nog continu blijven branden.
Ok alles in orde nu, zelfs de website openen vlugger en hopelijk blijft dit zo.
Je mag dit topic afsluiten. Bedankt en moest ik nog problemen ondervinden hoor je het wel.
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.

MVG,

Wim