beste Eva,
ik heb een modem dat geschikt is voor adsl2+, maar mijn internet favorite abonnement dsl verbinding staat nog gewoon op maximaal rond de 4mbit/s downstream en 512kbit/s upstream. Dit terwijl het internet favorite abonnement per maand veel meer kost dan mij wordt geboden; i.e. 4MBit/s voor een favorite abonnement is toch wel erg weinig????
graag mijn adsl lijn upgraden naar adsl2+ (zonder kosten aan te rekenen uiteraard).
mvg
Bladzijde 1 / 1
bij de VDSL test op de lijn blijkt dat 30 mbit/s mogelijk is (3TV's, 2 HD kanalen)......
beste
dan kan je dus vdsl2 aanvragen via de 0800 22 800, mogelijks zal u ook een andere modem krijgen (bbox 2 is vereist voor vdsl2)
tot op vdsl2
mvg
dan kan je dus vdsl2 aanvragen via de 0800 22 800, mogelijks zal u ook een andere modem krijgen (bbox 2 is vereist voor vdsl2)
tot op vdsl2
mvg
Beste schillet,
Hetgeen xenne zegt klopt volledig. Als er een betere technologie beschikbaar is dan dient u dit aan te vragen via de klantendienst(telefonisch op het nummer 0800 22 800) of in een Belgacom Center.
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.
Hetgeen xenne zegt klopt volledig. Als er een betere technologie beschikbaar is dan dient u dit aan te vragen via de klantendienst(telefonisch op het nummer 0800 22 800) of in een Belgacom Center.
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.