Beantwoord

Internet comfort versus maxi bedrog Proximus verkopers FNAC Brussel

  • 9 July 2017
  • 8 reacties
  • 1318 Bekeken

Badge
Een Proximus verkoper (Fnac Brussel) beweerde dat een Internet Maxi hetzelfde is als een Internet Comfort. Ik tekende dus in op een abonnementverandering. Mijn logica was, voor een weinig extra heb ik dan ook TV maar dat blijkt dit niet te kloppen. Er zijn minder PPPOE sessies, de uploadsnelheid is de helft en er is een maximum van 300Gb/m traffic. In het contract staan geen technische gegevens en een duidelijk volledig overzicht kan ik op deze Proximus site niet terug vinden. Ik heb duidelijk gezegd dat er niets aan mijn internet abonnement veranderd mocht worden.
icon

Beste antwoord door HeidiE 10 July 2017, 15:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als je zoiets doet altijd zorgen dat je alles op papier krijgt voor je toezegt. Volgens mijn zit er een altijd een termijn in je nieuwe contract als je niet tevreden bent dat je terug kunt. Het oude internet comfort is onbeperkt, 750 GB, downloaden en ook zit er gratis 500 Mb mobiele data bij. Dus ik denk dat ze je niet goed voor gelicht hebben. Dit is weer een slechte zaak van PX. Maar als je dit forum leest gebeurd dit regelmatig. Jammer.
Badge
Een Ă©Ă©rste prijs in 'klare wijn schenken' zal proximus nooit krijgen. đŸ€”
Reputatie 7
Badge +1
Een Ă©Ă©rste prijs in 'klare wijn schenken' zal proximus nooit krijgen. đŸ€”
Dat weten we. Maar kun je nog terug naar het oude internet comfort ?
Badge +4
Het oude en nu nog bestaande Comfort is nog altijd verkrijgbaar in het pack int + Tv of in een Pack int + Tv + mobiel.

Welk Pack combinatie had je dan wel ?
Wat wil zeggen tov het oud pack comfort (Int+Tv+TF) met geen gsm abonnenement maar P&G,
men nu verplichten is om een gsm abonnement te nemen (bij hen of ander provider)
Badge
Oei. Verwarring troef. Nu heb ik zeker het gevoel een kat 🐈 in een zak gekocht te hebben.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Peter_089,

We kunnen het abonnment in principe terug aanpassen.

Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht)?

Groetjes,

HeidiE
Badge
Het contract werd via 0800 22 800 geannuleerd. Er werd telefonisch ook bevestigd dat de infofiches welke online staan niet correct zijn. De meerprijs voor Proximus IPTV boven op een een Internet Maxi abonnement is ongeveer 20 euro per maand (apart te kopen) en dus niet 7 euro zoals de Proximus verkopers mij in de FNAC in Brussel probeerden wijs te maken.

Een correcte eenduidige en transparante communicatie voor producten en diensten voor verkoop, het kan echt veel beter en eenvoudiger.

Reageer