Beantwoord

internet bbox 3 beperken in tijd


Hoe kan ik de binnenkomende internet via bbox 3 beperken in tijd om minder discussies thuis te hebben met de kinderen ?
icon

Beste antwoord door soul1972 17 May 2016, 15:39

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hey

1.Je logt in op je modem, met je paswoord.
2.je klikt op toegangcontrlole, dan zie je ouderlijk toezicht.
3.je ziet (Planning van de toegangscontrole Internet) daaronder (Een of meer hosts selecteren).
4.(Tijdslots per week)
5. al wat je rood kleurt word geweigerd.
6.dan klik je van onder op OK naast annuleren
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/bbox-3-mac-address-filter-33771/index1.html#post539329


bbox3 Parental => Control http://screenshots.portforward.com/routers/Belgacom/b-box_3/Parental_Control.htm
Hey

1.Je logt in op je modem, met je paswoord.
2.je klikt op toegangcontrlole, dan zie je ouderlijk toezicht.
3.je ziet (Planning van de toegangscontrole Internet) daaronder (Een of meer hosts selecteren).
4.(Tijdslots per week)
5. al wat je rood kleurt word geweigerd.
6.dan klik je van onder op OK naast annuleren
Badge +4
Ik heb dat ook al eens een paar keer geprobeerd voor de laptops van de kinderen, maar die geraken nog steeds op internet terwijl de kleuren op rood staan ...... raar, dat heeft hier nog nooit gewerkt.
Dus duimen maar hier.
Het is geïnstalleerd, en tot hiertoe valt de ipad ook nog niet uit... Inderdaad raar.
Hopelijk morgen wel, zoniet ga ik telefoneren met proximus.
Dat werd inderdaad al nog gemeld dat dit niet goed werkt maar ik weet niet of dit probleem voor beide, bbox3's het geval is namelijk voor de sagemcom en voor de technicolor, normaal zou ik denken dat het met de sagemcom zal niet goed werken maar ben niet meer zeker !
Reputatie 3
Badge +1


bbox3 Parental => Control http://screenshots.portforward.com/routers/Belgacom/b-box_3/Parental_Control.htm


ik heb een sagem bbox 3 menu is ietje anders die ik heb werkt de oudercontrole wel dat hadden ze me verteld dat de sagem daar beter in is.
Het is inderdaad zo dat je voor het één beter een sagem hebt en dan weer voor wat anders een technicolor , enfin een echt soepeke 😉
Badge +4
Ik zou eigenlijk die sagem goed kunnen gebruiken voor parental control want de kinderen smokkelen steeds hun GSM of Tablet mee naar hun bed en surfen dan nog verder boven op hun kamer, daardoor slapen ze veel te laat met alle gevolgen vandien, s'morgens niet uit hun bed geraken en lastig zijn omdat ze nog moe zijn.... etc
Met mijn bbox3 Technicolor werkt dat langs geen kanten (heeft nog nooit gewerkt) die parental control, zelfs naar resets/ factory restore.
Kan ik die inwisselen ? maar heb dan een ticket nodig waarschijnlijk ?
Het hangt gewoon van het proximus center af ik mag gewoon zonder probleem mijn bbox3 van technicolor omruilen voor een sagemcom
Badge +4
Ja nu heb ik ook al 3 dagen problemen met de wifi ook, blauw licht brand maar de gsm en laptops kunnen soms niet meer verbinden, (problemen met netwerk communicatie) damn ! :@
Kga dan es proberen naar PX shop
Badge +4
Ik heb mijn vrouw laten gaan naar de PX winkel omdat ik moest werken en ze hebben opnieuw een Bbox 3 T meegegeven, nu is de Wifi weer in orde ..... maar de rest ? ga ik dan nog eens proberen of het met dees werkt of nie (parental control) als ik een gaatje zie.

Reageer