Skip to main content

Instellingen MMS Nokia Asha 302

• June 14, 2012
  • 5 reacties
  • 500 Bekeken

beste

ik heb een nieuw toestel Nokia Asha 302 gekregen, dit was een Mobistar pakket. Vermits proximus klant ben heb ik uiteraard meteen mijn kaart van proximus in het toestel gestoken. Ik kan geen MMS ontvangen of versturen daar de standaardinstellingen van Mobistar geconfigureerd zijn. Ik heb al uren bezig geweest met dit probleem, verschillende keren gebeld met de klantendienst als je dan uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt hangen ze gewoon op grrrrrrr best frusterend. op de site van Proximus staat dat bij de eerste keer mislukt versturen van mms een gratis sms zou ontvangen met de correcte instellingen. ik krijg dus niks (enkel grijs haar) pffft kan iemand mij helpen aub?

Alvast bedankt!

mvg

Sandra
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• Apprentice
  • June 14, 2012
Sandra

Ik kan je niet helpen maar zit - denk ik - met het zelfde probleem

Zie mijn posting "openen sms (media-inhoud) op een smartphone Nokia Lumia

Ik denk ook dat het te maken heeft met een MMS

en dat mijn instellingen niet correct staan

In de winkel hebben ze me gevraagd kontakt op te nemen met de Belgacom-helpdesk

maar daar hebben ze me ook afgewimpeld en gevraagd om eens naar een belgacom wnkel te gaan

Eva of iemand anders

Hoe moet het nu precies

Voor mij is het des te meer vervelend gezien ik om de 2 uur het bericht - dat ik niet kan openen - opnieuw krijg ook 's nachts !!!

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • June 14, 2012
Hallo

Op deze site vind je uitleg over het manueel instellen van email/3g/mms. http://www.3ginstellingen.be/proximus-3g-en-mms-instellingen/

Je kan het automatisch laten instellen door middel van een sms, maar je toestel staat niet tussen de lijst op de site van belacom/proximus.

• Apprentice
  • June 17, 2012
Hallo,

Gebruik bij de automatische instellingen per sms gewoon de nokia c3, instellingen zijn dezelfde.
Net zelf getest voor de asha 302 en alles werkt

Mvg,

Patrick

• Auteur
  • Apprentice
  • June 18, 2012
bedankt, dat gaan we eens proberen dan want blijkbaar kan het probleem niet opgelost worden, ben zelfs zaterdag naar de belgacomwinkel geweest en ook daar konden ze me niet helpen 😞 ik ga het meteen proberen en laat je zeker iets weten.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 18, 2012
yihaaaaa, ca marche 🙂 dank je wel Patrick!! me happy xx