installeren van nieuwe decoder lukt niet

  • 9 February 2011
  • 4 reacties
  • 1420 Bekeken

Beste,

Wij hebben een decoder gekocht en ingewisseld met onze gehuurde decoder omdat dit een fout was bij de installatie. De twee gehuurde decoders zijn geïnstalleerd door een technicus. Nu probeer ik de nieuwe decoder, die we aangekocht hebben, te installeren. Wanneer ik het abonnementsnr TV invoer en de pincode komt volgende melding op het scherm: "de registratie van de decoder is mislukt. Het maximum aantal werd bereikt. Contacteer Belgacom."

Kan iemand mij helpen? We hadden twee decoder die geïnstalleerd waren, één ervan is terug binnen in de winkel maar nu kan ik de nieuwe decoder niet installeren.....

Bedankt!

4 reacties

doen zoals er geschreven staat :)

NAar Belgacom bellen, neem 0800 22 312 , tot 10u vanavond bereikbaar.

Uw oude decoder staat nog geregistreerd, en uw lijn kan maar 1 decoder aan. Dus Belgacom moet die oude decoder uit hun systeem verwijderen.
1 belletje en het is opgelost.
Reputatie 2
Badge +1
0800 22 700 is ook een mogelijkheid ;)
Reputatie 6
Badge +3
uw lijn kan maar 1 decoder aan. Dus Belgacom moet die oude decoder uit hun systeem verwijderen.
1 belletje en het is opgelost.

De helplijn bij belgacom moet dus de juiste decoder verwijderen, anders gaat de ene ook nog buiten dienst.

Maar: zeker bellen naar 0800/22700 want dat is de enige methode om een decoder te laten verwijderen.



Of... in de belgacom winkel waar je de decoder hebt gekocht gaan vragen dat ze de andere eruit gooien...

Zij kunnen dat normaal ook en eigenlijk hadden zij eraan moeten denken...

Reageer