Beantwoord

Installatieadres

  • 23 November 2017
  • 8 reacties
  • 305 Bekeken

In januari 2017 ben ik verhuisd.


Nu bij het bekijken van m'n laatste factuur zie ik dat
bij mijn 'installatieadres' nog steeds mijn 'oud adres' staat.

Nochtans krijg ik mijn facturen correct op het nieuwe adres.

Wat moet ik hiermee?

Dank u.
icon

Beste antwoord door Martin 7 December 2017, 08:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mocht er op korte termijn geen antwoord van Px medewerkers komen op dit publieke forum misschien best onderstaande proberen
Proximus website - helemaal onderaan van de webpagina: support contact - ik ken mijn tfnr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag - onderaan rechts webpagina: mail ons

P.S.
Indien de factuur betrekking heeft op uw tf (e.d.) en niet op een nieuwe aansluiting op uw adres is het "gewoon een administratieve fout die moet rechtgezet worden" (in het andere geval kunt u betrokken factuur uiteraard best snel betwisten)
In januari 2017 ben ik verhuisd.


Nu bij het bekijken van m'n laatste factuur zie ik dat
bij mijn 'installatieadres' nog steeds mijn 'oud adres' staat.

Nochtans krijg ik mijn facturen correct op het nieuwe adres.

Wat moet ik hiermee?

Dank u.


je kan je bovenstaande tekst (vraag) copy/pasten in een privébericht zodat de proximus medewerkers dit kunnen nakijken en oplossen geef ook uw klantnummer mee
Een privĂ©bericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Bedankt allebei!
13 dagen wacht ik reeds op een antwoord via privébericht..
Helaas.. blijkbaar niet de moeite om een mens een antwoord te geven. 👎
Ter bijkomende info:
Je kan eventueel ook nog altijd langs deze weg doorgeven:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Bedankt Martin!
Ter bijkomende info:
Je kan eventueel ook nog altijd langs deze weg doorgeven:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"


Ik heb exact dezelfde vraag gesteld dan hierboven..
echter begrijpend lezen is niet de sterkste kant denk ik..
vermits ik dit antwoord kreeg:

Dag mevrouw ,

Ik heb je e-mail met de vraag over je aanrekening goed ontvangen en aandachtig gelezen. Hierbij bevestig ik u dat uw adres is aangepast . U zal vanaf nu uw facturen enkel op het adres (mijn nieuwe adres)
Ook zal ik u een duplicaat verzenden van uw laatste aanrekening.


?????
ja ik kan alleen maar tips geven ze doen begrijpend lezen daar heb ik nog geen tip voor 😉

Reageer