Vraag

Installatie vaste telefoon

  • 25 June 2017
  • 5 reacties
  • 1510 Bekeken

1 maand geleden kwam een proximus technieker onze internet-televisie-telefoon aansluiting installeren. Het probleem ligt hem bij onze vaste telefonie:
Wij hebben één aansluiting in de garage, gelijkvloers (een aansluitdoos + splitter met 6 gaatjes). Op de eerste verdieping hebben we ook één aansluiting (5 polig). Daarnaast ook op de eerste verdieping hebben we een aansluiting waar de kabel van de modem rechtstreeks in de muur gaat.

Waar moeten wij onze telefoon aansluiten op de eerste verdieping? Zowel in de modem als in de 5polige steker lukt dit niet!
Hoe kunnen wij dit oplossen? Of hoe kunnen wij chatten met een medewerker?

5 reacties

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/kabels-voor-internet-uw-tv-en-uw-vaste-lijn.html
als je pagin"s bezoekt zoals deze ik hier boven opgeef bvb kan je van tijd chatten maar op zondag zal dit moeilijk zijn.
Als er chatmogelijkheid is zal je een chat icoon (dat niet uitgedoofd is) rechts op de pagina zien.

zie ook > NTP2007 aansluiting
Reputatie 5
Badge +4
Dag CelienB,

Heeft de link, die Martin heeft doorgestuurd, geholpen?

Mvg,
AndyM
Het chatten lukte me wel maar heeft ons niet veel verder gebracht.
Op internet vinden wij enkel dat we onze telefoon moeten verbinden met een 6 polige aansluitdoos maar deze zit in de garage! Wij kunnen toch moeilijk onze telefoon in de garage zetten...
Reputatie 6
Badge +3
We kunnen altijd nog een gratis technieker langssturen die alles eens komt bekijken.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html
als de ntp2007 (waar de introductie kabelop toe kom)t in de garage staat en de telefonie kabel die verde loopt in huis zal wel 2 maal 2 getwiste paren bevatten, dan kan je op de intro één paar gebruiken die naar de bbox loopt en het andere paar gebruiken voor de telefoon dan, zie mijn laatste link hierboven "NTP2007 aansluiting"

Reageer