Vraag

Installatie internet-digitale tv, service en communicatie laat te wensen over!!

  • 2 March 2017
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Op 9 februari ga ik naar het proximus center te aalst om onze overstap van telenet naar proximus te regelen. 2 maart zou er een technieker langskomen om de installatie uit te voeren. Tussen 8u en 17u (heel ruim gerekend want ik moet de hele dag hiervoor thuis blyven), dus neem ik een dag verlof. Verder krijg ik geen bericht meer. 2 maart om 16u bel ik naar de klantendienst om te vragen of er zeker iemand langskomt vandaag, ik zit namelyk al een hele dag te wachten. Antwoord is dat als ik een mail heb gekregen het is ingepland en dat de technieker my een half uur op voorhand zal bellen. Volgens my kan dit beter gecommuniceerd worden, wist ik dat ik een half uur op voorhand een telefoontje ging krygen kon ik makkelyk enkele kleine zaken afwerken! Vervolgens kryg ik te horen dat dit later dan 17u kan zyn ook. Ik heb na 17u plannen en kan niet thuis blyven. Afspraken maken om ze na te komen is een kleine moeite. Zeker voor zo een grote onderneming. Telenet is vanaf 3 maart opgezegd. Dus moet ik een nieuwe afspraak maken? Hele tyd zonder tv of internet?opnieuw 3 weken wachten? Mss eens nr jullie concurrentie kyken en leren! Telenet stuurt dag voordien sms.. dag zelf nog om te zeggen tussen welk uur (tussen 8u en 10u byvoorbeeld) en sms als ze daadwerkelijk onderweg zyn. kryg ik vandaag ook myn factuur, eindafrekening, en dien ik 280euro contractbreuk te betalen. Ik heb een abonnement voor 2jaar met samsung telefoon waar ik niet van kan afstappen. Geen probleem, is ook niet de bedoeling, maar we wouden onze kosten drukken en dat kon door alles by 1 provider te zetten. 2 gsmnummers,internet en digitale tv. De verkoper verzekert dat dit geen probleem vormt en dus gewoon kan opgenomen worden in het pack. Ik bel vandaag naar de help desk en daar blijkt dat er een fout is gebeurd by de ingave en ik de kosten niet moet betalen. Heel vriendelyke dame en correcte afhandeling. Gelukkig... maar als dit myn eerste dag is met belgacom, nee bedankt. Dan haak ik af. Dus hoe gaan jullie deze geïrriteerde klant tevreden stellen? 😠

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, adres)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer