Skip to main content
Beantwoord

Installatie en activering zijn toch aangerekend...


Bij nazicht van mijn factuur blijkt de beloofde gratis installatie en activering toch te zijn aangerekend... Ref nr: R0000001100001PXC0-1
Het is niet duidelijk of de beloofde EUR 13 voor de 1ste 6 maand ook achterwege zijn gebleven.

Via welke weg kan ik deze zaken snelst in orde brengen?

Beste antwoord door Anonymous

Parmentj schreef:
Bij nazicht van mijn factuur blijkt de beloofde gratis installatie en activering toch te zijn aangerekend... Ref nr: R0000001100001PXC0-1
Het is niet duidelijk of de beloofde EUR 13 voor de 1ste 6 maand ook achterwege zijn gebleven.

Via welke weg kan ik deze zaken snelst in orde brengen?


Beste Parmentj,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)bezorgen.

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Met vriendelijke groeten,
Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 4 januari 2016
Is dit op je definitieve factuur of op de voorlopige die je online via MyProximus kunt opvragen want deze houd nog geen rekening met enige kortingen.
Je kan ook altijd eventueel contact opnemen met de klantendienst op 0800 22 800.

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2016
Parmentj schreef:
Bij nazicht van mijn factuur blijkt de beloofde gratis installatie en activering toch te zijn aangerekend... Ref nr: R0000001100001PXC0-1
Het is niet duidelijk of de beloofde EUR 13 voor de 1ste 6 maand ook achterwege zijn gebleven.

Via welke weg kan ik deze zaken snelst in orde brengen?


Beste Parmentj,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)bezorgen.

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Met vriendelijke groeten,
Joël