Hoi,
Wij zijn net overgestapt van Telenet naar Proximus. De installateur ging gisteren langs komen om alles te installeren.
Gisterenavond rond 16.30 krijg ik telefoon dat hij niet kon komen en dat hij vandaag om 12.30 hier ging zijn. Tis nu net iets na 13u en is hier nog altijd niet.
Begint goed.... zijn zelfs nog niet te goei klant en t begint al...
Heeft er nog iemand hier ervaring mee gehad?
Bedankt
Groetjes
Beantwoord
installateur
Beste antwoord door HeidiE
Hey Lars,
Kun je mij een klantnummer doorgeven voor nazicht?
Met vriendelijke groeten,
HeidiE
Hoi,
Wij zijn net overgestapt van Telenet naar Proximus. De installateur ging gisteren langs komen om alles te installeren.
Gisterenavond rond 16.30 krijg ik telefoon dat hij niet kon komen en dat hij vandaag om 12.30 hier ging zijn. Tis nu net iets na 13u en is hier nog altijd niet.
Begint goed.... zijn zelfs nog niet te goei klant en t begint al...
Heeft er nog iemand hier ervaring mee gehad?
Bedankt
Groetjes
Kun je mij een klantnummer doorgeven voor nazicht?
Met vriendelijke groeten,
HeidiE
Wij zijn net overgestapt van Telenet naar Proximus. De installateur ging gisteren langs komen om alles te installeren.
Gisterenavond rond 16.30 krijg ik telefoon dat hij niet kon komen en dat hij vandaag om 12.30 hier ging zijn. Tis nu net iets na 13u en is hier nog altijd niet.
Begint goed.... zijn zelfs nog niet te goei klant en t begint al...
Heeft er nog iemand hier ervaring mee gehad?
Bedankt
Groetjes
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
