Ik heb mij een 2e decoder aangeschaft zodat ik 2 tv's kan aansluiten,
maar telkens ik de gegevens invul krijg ik: reistratie van decoder is mislukt , het maximum aantal werd bereikt.
contacteer belgacom
Wat kan ik daar aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Mogelijks is je lijn niet snel genoeg om 2 decoders te kunnen aansluiten, of is een eventuele vorige decoder niet correct verwijderd geweest.
Neem contact op met 0800 22 700.
Neem contact op met 0800 22 700.
Doe de test eens hier:
http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl
http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl
Bedankt voor de reacties.
Heb gebeld en mijn oude decoder was nog niet afgesloten.
Alles werkt nu prima
Heb gebeld en mijn oude decoder was nog niet afgesloten.
Alles werkt nu prima
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.