inruiling premium club punten.

  • 4 June 2012
  • 9 reacties
  • 505 Bekeken

ik heb punten van premium club ingeruild voor gsm, waar kan ik volgen wanneer ik die aankrijg?

9 reacties

hopelijk kun je dit nakijken, want met de steeds vernieuwende e-services werkt de hele boel nooit of heel af en toe. Je belt dan naar 1910 om de stand te bekijken en daar krijg je meestal een duidelijk antwoord. Een gsm bestellen kan MAX 6 weken duren voor het geleverd is. Bij mij duurde het steeds max 2 weken.
Ik heb ook net een gsm besteld via bizz/premium club en vraag me af wanneer hij toekomt...

Ik heb gelezen dat het 6 weken kan duren en hoop echt dat dit niet zo is.

Heb jij je gsm ondertussen al ontvangen?
Ik probeer mijn punten in te ruilen maar geraak niet op de juiste pagina?? 't lukt gewoon niet :(
ik heb mijn punten ingeruild voor een zetel is reeds 4 weken geleden en nog altijd niets ontvangen

ook al eens gebeurd met een gsm dat wij gratis kregen van onze punten nooit ontvangen
Reputatie 2
Badge
Ik probeer vruchteloos mijn punten in te ruilen. kan dit echt niet VEEL eenvoudiger of beter geef mij verdorie korting ipv punten dan verdoe ik mijn tijd niet zo !
Slaag er ook niet in om mijn punten om te ruilen via e services. Ook bellen naar 1910 brengt geen soelaas . Een zeer onvreindelijke "deborah" stond me laatst te woord en zei botweg ik kan u niet helpen het zal aan uw PC liggen.
ik wens jullie, veel sterke, moed en volhouding.
Ik heb hetzelfde probleem als Wimmer, gisteren geplaatst (voornaam Johan). Omruilen punten lukt niet. Ik vind nergens Mijn Premium Club.

Fernand
Reputatie 2
Badge
Ik belde gisteren. Eerst kreeg ik te horen dat mijn account niet geactiveerd was. Na een 2de belletje ( slechte lijn zei Belgacom over een Proximus verbinding) kreeg ik te horen dat de server plat ligt. Blijkbaar dus al 3 dagen en overduidelijk zonder bericht. Toch een ongelooflijke service toch niet ?

Reageer