Beantwoord

Inlogscherm

  • 25 December 2015
  • 28 reacties
  • 1228 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

@Yellow, Chrome ondersteunt wel silverlight niet meer en IE11 wel nog dus kan je met IE11 nog naar http://www.proximustv.be/nl (TV-Overal) kijken.
Favorieten en bladaanwijzers gebruik ik nooit en paswoord opslaan doe ik ook nooit, maar ieder doet daar uiteraard zijn goesting mee, wat hij niet laten kan 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ik gebruik W8.1 en Chrome en heb een bladwijzer aangemaakt voor het forum. Als ik op mijn bladwijzer klik, kom ik ingelogd binnen op het forum. Dus zelfs als ik de PC volledig afsluit, log ik toch automatisch in, door op die bladwijzer te klikken. De eerste keer heb ik ook op "onthou mijn gegevens" moeten klikken. Misschien overstappen naar Chrome ipv IE11 ? die bladwijzers zijn toch handiger in gebruik dn de favorieten van IE.
ik gebruik ook IE11 en moet enkel inloggen met inlognaam & inlogpaswoord als ik 's morgens de laptop opgestart heb en dan blijft dit zo tot de volgende morgen.

code:
 
Aan en Afzetten
1.Open het bureaublad tik of klik vervolgens op het Internet Explorer-pictogram op de taakbalk.
2.Tik of klik op de knop Extra De knop Extra en tik of klik vervolgens op Internetopties.
3.Tik of klik op het tabblad Inhoud onder Automatisch invullen op Instellingen.
4.Schakel het selectievakje Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren in en tik of klik op OK.
Schakel het selectievakje Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren uit om het opslaan van wachtwoorden uit te schakelen.

Reageer