Inloggen via Edge (W 10) gaat niet, via IE 11 wel.
Is dit misschien een gekend probleem ?
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Juist eens geprobeerd bij mij werkt het op beide
Nogmaals geprobeerd maar geen resultaat, werkt wel met IE 11 en Google Chrome
Ik geloof dat dit op het oud forum ook al gemeld werd maar ik weet de oplossing niet meer 😉 kennen ze het probleem niet op helpdesk 0800 22 800 (7/7 - tot 22u)
Gisteren heb ik contact gehad met de helpdesk en heeft men met een nieuwe verificatiecode het in orde gebracht, heeft dan éénmaal gewerkt met EDGE, vandaag dus niet meer. Login en passwoord zijn OK want ik kan zonder problemen inloggen via IE 11.
Ik heb dit naar onze engineering doorgestuurd om dit verder na te kijken.
Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.
AndyM
Proximus Support Medewerker
Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.
AndyM
Proximus Support Medewerker
Als ik het mij nog goed herinner was het ergens een profiel dat PX van u moeten opnieuw instellen en dan werkt het weer onder edge.
enfin laat eens weten wat de oplossing was.
dank je,
Elsa
enfin laat eens weten wat de oplossing was.
dank je,
Elsa
Hier werkt het ook van geen kanten , waardeloze rommel en dat voor een provider. Dikke schande is het.
Dag Jan,
Het probleem is opgelost, getest en alles zou nu moeten werken.
Groetjes,
Hassan
Het probleem is opgelost, getest en alles zou nu moeten werken.
Groetjes,
Hassan
Hallo Hassan,
Was de reden nu ergens een instelling van zijn profiel of zoiets in die aard?
Altijd interessant om iets bij te leren ;-)
groetjes,
Elsa
Was de reden nu ergens een instelling van zijn profiel of zoiets in die aard?
Altijd interessant om iets bij te leren ;-)
groetjes,
Elsa
Hallo Elsa,
Het was een bug die optrad tijdens het laden van de login pagina, maar hebben deze nu opgelost.
Groetjes,
Hassan
Het was een bug die optrad tijdens het laden van de login pagina, maar hebben deze nu opgelost.
Groetjes,
Hassan
Niet de eerste en zeker niet de laatste keer ... :8
Dag Jan,
Ik heb net antwoord ontvangen van onze engineering.
Het probleem is opgelost nadat ze een aanpassing hebben uitgevoerd.
Mijn excuses voor het ongemak.
Mvg,
Andy
Proximus Support Medewerker
Ik heb net antwoord ontvangen van onze engineering.
Het probleem is opgelost nadat ze een aanpassing hebben uitgevoerd.
Mijn excuses voor het ongemak.
Mvg,
Andy
Proximus Support Medewerker
Zojuist getest en het werkt, hopelijk blijft het zo!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.