Ik probeer een nieuwe login en paswoord aan te maken om via een FTP client in te loggen op mijn website die gratis wordt gehost door Belgacom. Het gaat om een website op het domein http://users.belgacom.net
Ik heb een log-in en paswoord waarmee ik succesvol kan inloggen op de e-services van Belgacom. Ik ben geen Belgacom klant en heb dus geen Belgacom telefoonnummer of klantennummer
Na vergeefse pogingen om in te loggen op de webserver via mijn eServices login en paswoord heb ik de helpdesk gecontacteerd om hier een oplossing voor te vinden. Ik ben 5 keer doorverbonden met verschillende helpdesks en heb meer dan een uur aan de lijn gehangen.
Blijkbaar is de login voor de webserver een andere dan die van de eServices. Er wordt mij gevraagd om via het webform een aanvraag te doen voor een nieuwe login en paswoord om in te loggen op de webserver.
Via het eServices webform is een incident gecreëerd (Incident:120220-001313). Dit incident kan blijkbaar niet verder verwerkt worden omdat er geen Belgacom telefoonnummer op het formulier staat. (nogal moeilijk aangezien ik geen Belgacom klant ben...)
De technische helpdesk vraagt me nu vriendelijk om via de Belgacom Community een nieuwe login en paswoord aan te vragen... "Iemand van de helpdesk zal dat dan wel oppikken"...
Kortom, een nogal kafkaiaanse situatie om een nochthans simpel verzoek op te lossen.
Kan iemand hier dringend mee helpen? Dit soort situaties moedigt niet echt aan om ooit Belgacom klant te worden...
-Vriendelijke groeten,
Wim Decraene
Inloggen op Belgacom web server gratis hosting
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.