Skip to main content
Beantwoord

Inloggen My Proximus

  • November 29, 2017
  • 15 reacties
  • 633 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
Tot gisteren kon ik rechtstreeks terecht op my proximus nu moet ik terug inloggen met mailadres en wachtwoord?

Beste antwoord door Charlotte.D

Guy, dit probleem zou ondertussen van de baan moeten zijn. Men was enkele zaken aan het uitvoeren op de server. Groeten, Charlotte.

15 reacties

Martin
  • November 29, 2017
In je browser moet je mss terug aanduiden dat login gegevens moeten bijgehouden worden

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • November 29, 2017
Danku MARTIN

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • November 30, 2017
Jan Roelants, ik zie dat je nog een andere topic hebt over problemen met MyProximus. Gaat dit over hetzelfde? Is het gelukt met de tip van Martin?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • November 30, 2017
Beste Thomas
Neen ik ben er nog niet iin geslaagd om zonder inloggen op My Proximus te geraken omdat ik bang ben iets te misdoen
ik ben op 85jarige ouderdom niet zo goed thuis op internet en moet vaak eroep doen op Norton om te helpen en ook op het Forum;doe voorlopig dan maar zo verder mvg

Martin
  • November 30, 2017
bijvoorbeeld als je browser Edge gebruikt surf naar deze link >
https://support.microsoft.com/nl-be/help/4028534/windows-remember-passwords-in-microsoft-edge

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • November 30, 2017
Op Chrome vind ik dat niet;toch bedankt Martin

Martin
  • November 30, 2017
voor chrome staat hier al iets >
https://support.google.com/chrome/answer/95606?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • November 30, 2017
Welbedankt martin

Martin
  • November 30, 2017
Met veel plezier gedaan.

  • Apprentice
  • December 26, 2017
Myproximus ,na te hebben ingelogt( oeps) bestaat mijn pagina niet meer.Wat nu?

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • December 26, 2017
Ja vandaag lukt het hier ook niet, mss bezig met werken / updates ?

Martin
  • December 26, 2017
In de meeste gevallen moet Prox een instelling doen voor je als je dit probleem hebt en is het op gelost.
hier lukt het wel en ik krijg zelf de volgende melding


RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • December 26, 2017
Nog eens geprobeerd en nu lukt het wel, raar daarnet niet.
Dat ander menu had ik paar weken geleden al eens gehad

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 26, 2017
Guy, dit probleem zou ondertussen van de baan moeten zijn. Men was enkele zaken aan het uitvoeren op de server. Groeten, Charlotte.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • December 26, 2017
Jan Roelants Bedankt Martin en de anderen die er voor zorgden dat inloggen bij
My Proximus en email Proximus probleemloos verloopt zonder wachtwoord
mvg Jan