Tot gisteren kon ik rechtstreeks terecht op my proximus nu moet ik terug inloggen met mailadres en wachtwoord?
Bladzijde 1 / 1
In je browser moet je mss terug aanduiden dat login gegevens moeten bijgehouden worden
Danku MARTIN
Jan Roelants, ik zie dat je nog een andere topic hebt over problemen met MyProximus. Gaat dit over hetzelfde? Is het gelukt met de tip van Martin?
Beste Thomas
Neen ik ben er nog niet iin geslaagd om zonder inloggen op My Proximus te geraken omdat ik bang ben iets te misdoen
ik ben op 85jarige ouderdom niet zo goed thuis op internet en moet vaak eroep doen op Norton om te helpen en ook op het Forum;doe voorlopig dan maar zo verder mvg
Neen ik ben er nog niet iin geslaagd om zonder inloggen op My Proximus te geraken omdat ik bang ben iets te misdoen
ik ben op 85jarige ouderdom niet zo goed thuis op internet en moet vaak eroep doen op Norton om te helpen en ook op het Forum;doe voorlopig dan maar zo verder mvg
bijvoorbeeld als je browser Edge gebruikt surf naar deze link >
https://support.microsoft.com/nl-be/help/4028534/windows-remember-passwords-in-microsoft-edge
https://support.microsoft.com/nl-be/help/4028534/windows-remember-passwords-in-microsoft-edge
Op Chrome vind ik dat niet;toch bedankt Martin
voor chrome staat hier al iets >
https://support.google.com/chrome/answer/95606?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
https://support.google.com/chrome/answer/95606?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
Welbedankt martin
Met veel plezier gedaan.
Myproximus ,na te hebben ingelogt( oeps) bestaat mijn pagina niet meer.Wat nu?
Ja vandaag lukt het hier ook niet, mss bezig met werken / updates ?
In de meeste gevallen moet Prox een instelling doen voor je als je dit probleem hebt en is het op gelost.
hier lukt het wel en ik krijg zelf de volgende melding
hier lukt het wel en ik krijg zelf de volgende melding
Nog eens geprobeerd en nu lukt het wel, raar daarnet niet.
Dat ander menu had ik paar weken geleden al eens gehad
Dat ander menu had ik paar weken geleden al eens gehad
Guy, dit probleem zou ondertussen van de baan moeten zijn. Men was enkele zaken aan het uitvoeren op de server. Groeten, Charlotte.
Jan Roelants Bedankt Martin en de anderen die er voor zorgden dat inloggen bij
My Proximus en email Proximus probleemloos verloopt zonder wachtwoord
mvg Jan
My Proximus en email Proximus probleemloos verloopt zonder wachtwoord
mvg Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.