Inleveren decoder

  • 22 March 2011
  • 3 reacties
  • 2614 Bekeken

Beste,

Ons contract met Belgacom is vorig jaar afgelopen; dit omdat wij zijn verhuisd naar een huis waar reeds een Telenet-aansluiting was en wij deze wilden overnemen. We hebben alles volgens de regeltjes gedaan; onze stopzetting geregeld via een Belgacom verkooppunt en binnen de week na einddatum onze decoder, Bbox en dergelijke binnengebracht. De dame achter de balie nam onze spullen aan, verwerkte wat informatie in de computer en verzekerde ons dat alles nu in orde was; wij moesten niks meer regelen.

Vorige maand kregen wij plots een factuur voor de huur van de decoder voor de maand februari.. Gebeld naar de klantendienst; geen probleem, factuur moet niet betaald worden, is een foutje. Deze maand krijgen wij opnieuw een factuur, ditmaal voor de huur voor de maand maart... opnieuw gebeld; geen probleem, factuur moet niet betaald worden, MAAR wij moeten een bewijs opsturen naar Belgacom dat we onze decoder e.d. hebben ingeleverd. Ik ben zeer secuur als het op bewijsjes e.d. aankomt en ik kan u met 500% zekerheid zeggen dat ik nooit of te nimmer hiervan een bewijs heb ontvangen in de winkel. Alles was in orde volgens die mevrouw, en dan geloof ik dat ook...

Ik zit zeer verveeld met deze zaak want er werd mij verzekerd dat alles werd doorgegeven bij de Belgacomwinkel.... ik heb geen enkel schriftelijk bewijs dat ik de decoder heb ingeleverd; omdat de mevrouw in de winkel de informatie niet heeft doorgegeven aan Belgacom (en m.a.w. haar job niet correct uitvoerde) én mij geen bewijs heeft gegeven, word ik nu "gestraft"? Dit kan toch zomaar niet...!!!

Kan iemand mij aub feedback geven?

Alvast bedankt

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je stuurt best je privégegevens (klantennummer en zo) met een "interne" mail naar Eva van Belgacom. Maar het lijkt me wel raar, dat je geen ontvangstbewijs hebt gekregen bij het binnenleveren van de decoder en modem. Heb ooit eens een modem ingeruild, en ik kreeg daar een duidelijk papier van met derienummers en alles.
@sinjoor71: ik ben héél zeker dat wij geen bewijs hebben ontvangen en daar heb ik eerlijk gezegd echt niet aan gedacht toen de mevrouw zei dat alles werd doorgegeven en ons verzekerde dat het in orde was. Ik kan van duizenden documenten een kopie voorleggen want ik hou altijd alles bij... Mijn toestellen werkten prima dus heb nog nooit iets moeten inruilen ofzo.

Wij kregen aan de telefoon geen duidelijke instructies en ik wil voorkomen dat ik voor niets naar de winkel ga of dat ik nog 10x naar de klantendienst moet bellen zonder resultaat.... Niet slecht bedoeld, ik wil gewoon een duidelijk antwoord en gerichte hulp.

Hopelijk krijg ik alsnog een positieve reactie.. alvast bedankt
Beste Liesje,

Kunt u mij klantgegevens (klantnummer, factuurnummer, ...) bezorgen, zodat ik uw facturatie kan laten nakijken?

Dit mag eventueel in een privébericht.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer