Inkomende oproepen komen niet meer binnen en zijn niet geblokkeerd

  • 1 March 2015
  • 5 reacties
  • 4416 Bekeken

Beste,

Ik en mijn man kunnen BINNEN in ons huis en Buiten rond ons huis geen oproepen meer ontvangen op onze gsm.

Wij hebben beide een Samsung galaxy s4 mini, en sinds vorig jaar overgestapt op Proximus.

Ons toestel heeft Altijd gewerkt.

Als mijn man in onze zaak ben (vooraan in ons huis) en ik achteraan met de boekhouding bezig is, laat mijn man het even rinkelen en dan weet ik dat ik moet komen helpen.

Maar sinds gisterenavond kunnen we beide, geen oproepen meer ontvangen.

We hebben allebei al eens geprobeerd om ons toestel af te zetten, simkaart eruitgehaald en in een ander toestel gestoken, we hebben al in de instellingen gekeken of we misschien per ongeluk iets veranderd hebben, maar niets helpt.

Ik had net op jullie website gezien dat je met een speciale code kunt verifiëren of je 'inkomende oproepen blokkeren' aan staan hebt, dit geprobeerd en dan komt er als melding: ' Oproepen blokkeren, Alle inkomende oproepen Service is uitgeschakeld'.

Heb al tegen personeel van ons gezegd dat ze eens moesten bellen, en bij geen van beide raken ze binnen, je hoort een paar keer een kiestoon en dan gaat het over op voicemail zoals je normaal zou bellen en er niemand opneemt.

Ik zelf kan wel naar iedereen bellen, naar vaste en mobiele nummers.

Nu wou ik vandaag naar een Proximuscenter gaan, maar het enige dat 's zondags open is in onze buurt is dat op het Gouden kruispunt. Toen ik onderweg was naar daar heb ik op de ring in Aarschot even aan de kant gaan staan en heb ik nog eens geprobeerd om de twee gsm's naar elkaar te laten bellen en toen werkte het WEL!

In het industriepark van Aarschot nog eens geprobeerd, in Betekom nog eens geprobeerd en toen werkte dat perfect!

Ik kom thuis en wil het laten zien aan mijn man en het werkt niet meer!!

Hoe kan dit?

Er zijn geen veranderingen in of aan huis geweest..

Als het aan een zendmast in de buurt zou liggen dan zou ik normaal toch ook niet meer kunnen bellen?

En smsen naar elkaar kunnen we wel nog..

Hopelijk kan iemand hierbij helpen want dit is zéér vervelend hoor!


Alvast bedankt!


Met vriendelijke groeten,

Yentl

5 reacties

Je kan altijd een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen, met je vraag of link dooestoren naar je bovenstaande post (http://forum.proximus.be/posts/7ec1ebf3a0)

Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Bedankt Elsa,




Ik heb dit gedaan, hopelijk krijg ik snel antwoord.


Had al gebeld naar proximus zelf en daar kregen we te horen dat er niemand aanwezig was die ons kon helpen..

Leuk is anders.. :-(


Groetjes!
in het weekend wordt er minder gereageerd op privé berichten en als je geen antwoord krijgt morgen tegen 10 uur best nog eens herhalen


Er schilt mss iets aan de Proximus zendantennes in de buurt waar je woont.
Reputatie 2
Badge +1
Toevallig 4G aanstaan?


Al meermaals gemerkt dat bij 4G ik er geen oproepen doorkrijg... 4G uitschakelen verhelpt dan het probleem.


De reden? Geen idee...

Toen ik onderweg was naar daar heb ik op de ring in Aarschot even aan de kant gaan staan en heb ik nog eens geprobeerd om de twee gsm's naar elkaar te laten bellen en toen werkte het WEL!



dan mag daar ook geen G4 ontvangst geweest zijn in dit geval ?

Reageer