Beantwoord

Informatiebalk TV menu

  • 17 February 2016
  • 4 reacties
  • 809 Bekeken

Ben ik nu de enige die zich mateloos ergert aan die zwarte informatiebalk die op het scherm komt bij het veranderen van een zender? Die balk beslaat bijna de helft van het scherm en blijft een halfuur zichtbaar zodat je de lopende ondertiteling van het gekozen programma niet kunt lezen. Ik heb hier inderdaad wat overdreven met de grootte en de tijd maar het is maar om aan te geven dat dat toch veel soepeler zou kunnen. Nu druk ik telkens op de knop "Digital Tv" om die ellendige balk vlugger weg te krijgen. Ik hoop op een snelle verbetering.:@
icon

Beste antwoord door Wim 17 February 2016, 10:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Benn,

Via -> Instellingen -> Systeem -> Beeld kun je kiezen of je de informatiebalk wil zien verschijnen of niet.

Groeten,
Wim
Had ik hem hier ook al gemeld -> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/proximus-tv-krijgt-opfrisbeurt-bron-laatste-nieuws-32442#
Reputatie 7
Badge +6
Ik geef even een screenshot mee:
Dag Benn,

Via -> Instellingen -> Systeem -> Beeld kun je kiezen of je de informatiebalk wil zien verschijnen of niet.

Groeten,
Wim


Ok bedankt voor de info. Het is niet dat ik die informatiebalk weg wil - ergens is die wel nuttig maar die zou toch veel kleiner en korter in tijd op het beeld moeten kunnen
verschijnen.

Reageer