Ik heb onlangs Belgacom tv gekocht en ik heb eens doorheen alle tv-zenders gezapt. Nu is mijn vraag of sommige van die zenders geld kosten als je er naar kijkt. Toen ik doorheen de zenders zapte bedacht ik me dat sommige van die zenders misschien zenders zijn waarvoor je moet betalen, en ik vreesde dat door het zappen mijn rekening omhoog zou gaan.
Ik heb ook nogal schrik als ik iets in het tv-menu doe. ik heb al geprobeerd om eens als test een tv-programma op te nemen, of de pauzeknop te gebruiken en als ik dat doe komt er nooit iets tevoorschijn in de zin van "voor deze dienst moet je betalen" of zoiets dergelijks. Als je gebruik maakt van een belgacom tv dienst, wordt je dan gewaarschuwd wanneer iets geld kost? Vrienden vertelden me al dat sommige diensten zoals de pauzeknop geld kosten, maar wanneer ik deze dienst gebruik krijg ik toch geen enkele opmerking of waarschuwing te zien. Wat is nu gratis en wat niet?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.