Skip to main content
Ik heb onlangs Belgacom tv gekocht en ik heb eens doorheen alle tv-zenders gezapt. Nu is mijn vraag of sommige van die zenders geld kosten als je er naar kijkt. Toen ik doorheen de zenders zapte bedacht ik me dat sommige van die zenders misschien zenders zijn waarvoor je moet betalen, en ik vreesde dat door het zappen mijn rekening omhoog zou gaan.

Ik heb ook nogal schrik als ik iets in het tv-menu doe. ik heb al geprobeerd om eens als test een tv-programma op te nemen, of de pauzeknop te gebruiken en als ik dat doe komt er nooit iets tevoorschijn in de zin van "voor deze dienst moet je betalen" of zoiets dergelijks. Als je gebruik maakt van een belgacom tv dienst, wordt je dan gewaarschuwd wanneer iets geld kost? Vrienden vertelden me al dat sommige diensten zoals de pauzeknop geld kosten, maar wanneer ik deze dienst gebruik krijg ik toch geen enkele opmerking of waarschuwing te zien. Wat is nu gratis en wat niet?

Je moet geen schrik hebben dat je onbeheersbare kosten zult maken. Al de zenders die in TV Comfort zitten zijn inbegrepen in het abonnement.Ook de pauzefunctie is daar inbegrepen. Als er iets betalend is (film of TV-programma) moet dat via TV op aanvraag (via menu of rode knop) en dan wordt je paswoord gevraagd. Dat kan dus niet per ongeluk.

Zenders die in een betalend boeket zitten, zijn niet zichtbaar in je TV-gids, enkel als je op dat boeket inschrijft. Dat kan via de blauwe knop, dan shopping en dan themaboeketten en daar activeren.

Ik dacht al dat het zoiets was. Maar, ik bekeek eens de boeketten van belgacom tv en zag dat ik enkele van die boeketzenders kan bekijken zonder dat ik het boeket heb aangekocht, daarom twijfelde ik. Misschien komt het omdat ik belgacom tv net heb aangekocht, dat je de eerste paar weken extra zenders kan bekijken ofzo. De verkoper in de winkel zei iets over extra diensten in het begin maar ik was er toen niet met de volle aandacht bij. In elk geval bedankt voor de info, het stelt me toch gerust.

De eerste maand krijg je alle zenders gratis.

Beste tmt,

sinjoor71 en wouter1948 hebben gelijk.

De eerste maand krijgt u toegang tot alle zenders, daarna vallen de betalende zenders automatisch weg.

En als u een betalende functie kiest, moet u altijd eerst uw pincode ingeven.

Op een volgende pagina moet u dan bevestigen dat u een aankoop doet die op uw volgende factuur zal aangerekend worden.

Veel kijkplezier!

Eva

Reageer