incredimail

  • 30 October 2014
  • 13 reacties
  • 381 Bekeken

Zijn er nog mensen die incredimail gebruiken?Want ik heb daar een klein probleempje mee.Vroeger als er nieuwe mail was kwam die mail melder te voorschijn en verdween automatisch.Maar nu blijft hij gewoon staan en moet ik er op klikken om hem zelf te verwijderen.Iemand een idee of er ergens een instelling voor is?

13 reacties

Ik gebruik Windows Live mail, dus heb er spijtig genoeg geen ervaring mee
Bedankt,Elsa en anderen willen mij niet antwoorden denk ik.brutaal




Want in ieder geval zijn ze over incredimail overlaatst al berichten gepost;Zo goed lees ik alles.
Badge
Hallo Ken,


Ik gebruik incredimail. Maar bij mij komt de mail gewoon binnen.


Eerst had ik normaal de mail. Maar nu dubbel door de alias. En weet het ook niet hoe je het weg krijgt.


Heb hem eens aangezet. En hier springt ie mee weg. Ik heb wel de betaal versie.


Kijk eens bij opties, Daar kan je aanvinken. Mailmelder auto deactiveren. Succes


Groet Frwi
als je een account aanmaakt op hoofdmailadres en dan een account op aliasmailadres dan heb je natuurlijk net hetzelfde resultaat of je maakt tweemaal een account aan op het zelfde mail adres (tweemaal hoofd of tweemaal alias)


De oplossing is met filters werken in de vorm van


als mailadres gelijk is aan hoofdmailadres, plaats ze dan in folder(x)


als mailadres gelijk is aan aliasmailadres, plaats ze dan in folder(y)
@friwi;weet jij soms hoe ik die betaal versie kan krijgen?Want in die gratis versie zitten fouten.Vooral voor die achtergronden zou ik het willen doen.Want als ik het nu doe crasht hij.En heb ik een wit scherm en moet ik hem helemaal naar herstart halen en ik ben hem éénmaal bijna kwijt geweest.
De mailmelder komt nu tevoorschijn als er een nieuwe mail is en verdwijnt ook weer enkele sec. later.Maar vraag me nu niet aan welke instellingen ik allemaal ben ge weest wat dat zijn er veel,het moet volgens mij iets te maken hebben met die effecten.
mogelijk geeft onderstaande link een antwoord


http://incredimail.startkabel.nl/forum/?id=85


Ik persoonlijk gebruik nog altijd de gratis mail client 'windows Live mail' en heb tot nu toe in die vele jaren dat het al bestaat geen enkele keer problemen gehad.
Bedankt jpb,ik heb het in ieder geval bij mijn favorieten geplaatst zodat ik het bericht niet kwijt speel.Want ik heb precies ook problemen bij het verzenden van de emails.Het lijkt er op dat niet iedereen mijn emails krijgt en dat ik ook niet alle emails ontvang,ik denk dat ik deze versie er terug ga uitgooien,want ik denk dat dit 2.0 is en ik dacht dat er nog een recentere bestaat je hebt ook nog die plus maar ik heb maandelijks geen geld over om nu nog zotte kosten te gaan doen.
Reputatie 7
Badge +1
Ik gebruik nu ook al jaren 'Mozilla Thunderbird' met IMAP-instelling. Zelden problemen mee. En zoja, ligt het meestal aan de IMAP-server.Het probleem met aliassen had ik ook (mail komt in veelvoud binnen in PostvakIN), en heb ze er dan ook afgesmeten. Maar tegenwoordig heb je bij Comfort 4 mailboxen (bij Maxi 6), je kunt dan alles opsplitsen.
aantal mail boxen inbegrepen in je abonnement


Inderdaad zoals het woord alias het zelf zegt is een andere naam voor één en de zelfde mailbox waar je mail terecht komen


dus als je mailaccounts aanmaakt met die aliassen komen iedere keer de mails binnen van die één en dezelfde mailbox in dit alias account (voor IMAP dan toch) of je moet filters gebruiken op die alias naam
Badge
Hallo Ken,


Sorrie even niet hier geweest. Hier kan je de betaal versie bestellen.


http://www.incredimail.com/dutch/order/protection-center.aspx


Groet Frwi
Dank je.

Reageer