Ik word hier gek van!

  • 18 January 2017
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Sinds juni 2016 komt er steeds €4,95 extra op mijn factuur voor de TV-Overal app.
Elke maand bel ik de klantendienst op, trekken ze het via een creditnota ervan af en wordt er mij verzekerd dat het nu ECHT in orde is en het er de volgende niet meer op zal staan.

En toch wordt het iedere maand aangerekend! Dit is de 8ste maand dat ik al bel, ik word hier gek en moe van. Telkens ellenlang aan de lijn zitten om telkens hetzelfde verhaal te doen en toch steeds dezelfde uitkomst te krijgen.

Dit is geen manier van werken! Ik ben het nu wel echt meer dan beu.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Gewoon veranderen van provider,heb ook al wat meegemaakt,heb er nu echt genoeg van!
Reputatie 7
Badge +1
Mischien is dit wel verstandig om te veranderen van provider. Wordt toch niet geluisterd. Zijn altijd dezelfde die de voordelen krijgen en dat zie je ook op dit forum zonder daarbij namen te noemen. PX medewerkers reageren alleen als het hen uitkomt en laat staan voor de community managers. Dit valt gewoon op.
Reputatie 3
Badge +1
Eerst moet mijn factuur in orde komen,dan vliegt alles buiten want zoveel kwaliteit bied Proximus toch niet,als ik mijn tv vergelijk met mijn satelliet tv sd kwaliteit met sattv is HD met Proximus als het al werkt!
Hallo
Ik ben het beu dat mijn abonnement van Proximus nog actief is
Heb van in oktober een einde gevraagd van contract en ze blijven mij aan het lijntje houden
Zit er niets anders op dan klacht in te dienen als het hier echt niet stopt ze mogen gewoon nog een gsm aanrekenen de rest niet
En blijft het spelletje aanslepen ga ik zwaardere maatregelen treffen
Gr daisy
Reputatie 7
Badge +3
Hey Fouad78,

Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) zodat ik dit laat rechtzetten?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +4
Dag daisyken72

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Alvast excuses

Mvg,


Koen

Reageer