Ik wil terug een ''discovery line''

  • 22 November 2016
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Nu ongeveer 2 jaar miserie.
Al veel techniekers geweest.
Ze veranderen iets en sturen dan een mail ''probleem opgelost'' terwijl ze niet eens vragen of dat wel echt zo is....
Je moet geluk hebben om een goede technieker in huis te krijgen, zoals ik de laatste keer
De eerste 3 waren na 5 minuten weg
(met de mededeling dat het aan ons lag)
De laatste heeft meer dan een half uur onderzocht en zelf ook gehoord dat de lijn erg slecht was : OP ZIJN EIGEN PX MASTADONT telefoon met krokodillen klemmen.
Dus het ligt NIET aan mijn toestel 🙂 (was GEKOCHT op aanraden van de eerste technieker !!)

Eerst schaffen ze de ''discovery line' gewoon af.
Dan maken ze valse beloften over ''minimum up en download snelheden'' en we hebben CONTINU erge
kraak en ruis op onze lijn, dus die is NIET bruikbaar. heb nu uiteindelijk de ombudsman ingeschakeld.

GELUID : https://www.youtube.com/watch?v=HQ8OKutzQmU

SPEED : http://wp.me/P47XiJ-6X

Naar het schijnt gaat men nu het voorland open leggen.
Ik vertrek op reis voor 3 weken en als ik terugkom zal ik wel weer een mailtje vinden ''uw probleem werd opgelost''
Zoniet, moet ik weer bellen, weer alle uitleg doen, wordt ik eerst weer behandeld als een idioot die ''even'' de router moet uitzetten.
Je ziet, ik kan er bijna een boek over schrijven EN TOCH WIL IK NIET veranderen, ik ben nu al sinds 1983 bij BELGACOM (wat een mooiere naam was na RTT)

Trouw, volhoudend en..... wie weet misschien binnenkort beloond met ECHT kwaliteit.

Zo af ent oe heb ik een credit nota gekregen voor de miserie, maar eigenlijk zou ik het liefst willen dat
A : alles werkt zoals het hoort
B : ik de telefoonlijn niet moet betalen omdat die niet goed is
C : 1 vaste technieker hebben, die alles weet en alles opvolgt


Hieronder een uitreksel van mijn brief aan de ombudsman telecom/chat met proximus op facebook :

• woensdag 9-11-2016 1

Geweldige service
• technieker A zegt 1
• technieker B zegt 2
• technieker 3 zegt C
• technieker 4 zegt... IEDEREEN ZEGT EN DOET IETS ANDERS MAAR ER WORDT NIETS OPGELOST

Belt er een of andere Hollander (nu net ) en die zegt WEER iets anders
Als je DAAR niet GEK van wordt....
Hij kon alleen zien wat er 14 oktober was gebeurt en de technieker heeft het als 'opgelost' genoteerd.
#161106-000874
''Als u het case nummer onthoudt kunnen we altijd alles terugvinden''
Neeee das niet waar, zei de storingsman (ollander) daarjuist aan de telefoon
nochtans ben ik de enige van den dolder in Belgie en de enige met nummer *********
DUS ZO MOEILIJK KAN HET TOCH ALLEMAAL NIET ZIJN

Ik heb nu ten einde raad de ombudsman ingeschakeld

donderdag10-11-2016 12:00
Proximus
Dag *****, ik heb je nummer eens nagekeken en zie dat er inderdaad al verschillende techniekers zijn langsgeweest en dat zowat alles ook al eens vervangen werd vanwege ruis op je lijn. Ik zie ook dat je dossier al wordt opgevolgd door een college, ik ga vragen dat ze je nog eens kan opbellen zodat hier een oplossing voor gevonden kan worden. Heb je een gsm nummer waarop we kunnen bellen?

BMVDD 10-11-2016 12:23
Hallo. Nee ik wens geen telefoon op mijn GSM, mijn vaste nummer zou gewoon moeten werken.
Ik zou graag willen dat er iemand belt, die net als jij dan eerst kijkt en dan pas belt, want die mr. van gisteravond had zo’n toontje '' zeg het eens madamtje, ik zal
het even oplossen, wat scheelt er''....

Misschien kan degene die opbelt nog 1 weekend wachten, we gaan dit weekend alle electrische apparaten dubbel controleren (alhoewel een PX telefoon toch goed ontstoord zou moeten zijn) In ieder geval blij dat jij dit serieus neemt, want het is echt niet leuk
Merci en een goed weekend ! ******

10-11-2016 13:05
Proximus
Ok, ik vraag om je maandag te bellen en noteer er bij dat je alle apparaten dit weekend nog eens controleert. Ik had daarnet nog even een lijntest uitgevoerd en zag niet direct problemen op de lijn zelf. We zullen maandag zien of je zoektocht iets opgeleverd heeft

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen,

Ik begrijp dat het geen aangename ervaring is maar toch wil ik je bedanken voor het vertrouwen in Proximus. Ik heb zonet contact gehad met de technieker die nu momenteel bij jou ter plaatse is.

We gaan het verder opvolgen en wacht zijn feedback af.

Mvg,

OdB

Reageer