Ik wil het TV Magazine NIET meer ontvangen niet via de post en niet via e-mail

  • 21 August 2011
  • 5 reacties
  • 1247 Bekeken

Badge
Ik wil dat tv-magazine niet meer ontvangen:

Hiervoor vind ik volgende opties:

  • Bekijk het TV magazine online
  • Het tv-magazine ontvangen per e-mail via de http://webr.emv2.com/belgacom_optin/TVnewsOptin/nl/form.html" target="_blank en de papieren versie opzeggen
  • http://webr.emv2.com/belgacom_optin/PaperTVMagOut/nl/form.html" target="_blank
  • Ontvang de papieren versie via de post
De keuzes lijken echter te suggeren dat je het ofwel toekrijgt via papier ofwel via mail. Het is nergesn echt duidelijk of het niet meer te ontvangen valt.

zie bij keuze 3 bv. "Uit milieuoverwegingen zeg ik mijn papieren TV-magazine op" wil dat dan zeggen dat ze het automatisch naar mijn mail zullen sturen in de plaats?

Ik beschouw de papieren versie als ongewenste reclame(ik heb een geen reclame sticker)

en de mail versie als spam.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je hebt hier toch de keuze om ook neen te selecteren voor verzending per E-Mail , ik snap je probleem dan ook niet . zie bijlage

http://webr.emv2.com/belgacom_optin/PaperTVMagOut/nl/form.html


mvg,

Patrick

Badge
De formulering is veel te onduidelijk en pusht de gebruiker om het op de een of andere manier te ontvangen.

Het zou beter zijn om iets in de trant van :

Ik wil het TV-Magazine wel/niet ontvangen.

En pas als er voor wel gekozen is de keuzes alleen via mail/alleen via post/beide te tonen,
Beste Kerry,

Patrick heeft gelijk : bij de 3de keuze heeft u de mogelijkheid om zelf te kiezen of u dit dan (zonder enige verplichting) via mail wil ontvangen.

We zullen uw tip in overweging nemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1
Dit lijkt me een discussie over het geslacht van de engelen.....

Als je TV-klant bent bij Belgacom is het niet abnormaal dat je het magazine leest omdat er soms interessante informatie in staat. Dan kan je evengoed zeggen, ik wil geen factuur meer krijgen via Mail. Maar dan moet je wél de discipline hebben om die regelmatig online te raadplegen....en als je met domiciliëring werkt moet je online gaan zien of het bedrag dat van je rekening gaat juist is.

Als je een tijdschrift krijgt van een vereniging waar je lid van bent is dat volgens mij geen spam; van de gemeente krijg ik ook 2 maandelijks een infoblad in de bus. Dan is dat ook spam.

Je kunt ook de mail van Belgacom in je lijst van spamadressen zetten van je antivirus, dan wordt die automatisch opgevangen. En anders, staat er geen "delete" toets op je toetsenbord ?

Om het item af te sluiten is het natuurlijk het overwegen waard, zoals Eva zegt, om een optie te voorzien om ook de mail te vermijden. Bij de factuur kan je dan nog kiezen tussen mail of SMS. Ik denk trouwens dat het juridisch niet haalbaar is om een factuur niet te sturen of toch minstens een verwittigingsbericht.

En bovendien, in het tweemaandelijks tijdschrift staat niet alleen reclame maar ook info over nieuwe ontwikkelingen en zenderaanbod. Er zijn dan ook mensen die niet willen geïnformeerd worden en dan reclameren als ze van niks weten als er iets verandert...Knipogen.
Reputatie 6
Badge +1
Bestaat het TV magazine dan nog? Het worden er steeds minder denk ik.

Reageer