Skip to main content
na een maand of 7 belgacom te hebben heb ik juist getelt 1 keer mijn mails kunnen binnenhalen



wie kan mij helpen ...ik zal waarschijnlijk wel iets verkeerd hebben gedaan ....maar wat ?



MVG,



Frank

Euh ... kan u eventueel uw probleem omschrijven?



Heb je een mailcliënt. (Outlook, Thunderbird,...)



Heb je alle info bij de hand (gebruikersnaam en paswoord)



Voor de instellingen kun je beter naar hier surfen.


Hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn mailtje ,



het probleem vind zich namelijk voor als ik op het icoontje klik van



outlook 2010



dar vraagd hij dan naar al de gegevens



rafc01@skynet.be is mijn mailadres



als ik daar op klik doet het niks ...en ik word er zo stressy van ...kan je niet aannemen..



mvg ,



Frank



ps mss om het gemakkelijk te maken heb ik ook



sarjoe02@hotmail.com als messeneger



bedankt !


Is uw outlook 2010 reeds geconfigureerd?



Zo niet:



Klik op Bestand, vervolgens op account instellingen. Normaal zou er venster moeten openen (zie onderstaande afb.)







Klik vervolgens op de eerste knop (Account instellingen)



Dan klik je op nieuwe email account aanmaken.







Kies IMAP of POP3 (u opteert misschien best voor pop3) en klik op volgende



U kan de automatische accountinstellingen gebruiken voor u account in te stellen.



Bij naam (Your name) vult ge uw naam in uiteraard



Bij email adres ... rafc01@skynet.be



Bij paswoord, uw paswoord dat u gekregen heb van Belgacom



Zou moeten lukken ...



Anders ligt het aan uw email adres, rafc10@skynet.be ... (graptje eh ;-))


Beste Frankieke,



Krijgt u een foutmelding als u de mails tracht op te halen? Lukt het u wel om mails te versturen? Een goede test is een mail naar uzelf sturen en kijken waar (foutmelding) het mis gaat. Met die gegevens kunnen wij dan weer verder.



Echter, Zoals Monocle aangeeft kan u via onze FAQ-site(http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13741/kw/email) heel wat problemen oplossen.



U mag hiervoor ook altijd onze helpdesk bellen via gratis nummer 0800.22.700 (7u - 22u), zij kunnen via telefoon de meest voorkomende problemen heel snel oplossen.



Mvg,



Eva van Belgacom.


Reageer