Beantwoord

Ik moet 50 € terug krijgen

  • 9 January 2017
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
ik moet 50 € terug krijgen en weer is het mis gelopen!!! Heb juist gebeld en zouden het terugstorten binnen de 20 dagen! Afwachten weer!!!!! Al maanden aan een stuk is het de ene probleem na de ander.....Service is beneden alle pijl! Van 1980 ben ik bij ( Belgacom ) Proximus. Nog nooit zo slecht geweest, op alle vlakken...Maar ik weet dat de andere ook niet goed zijn! Hoop dat het nu eindelijk opgelost is...weer 20 dagen afwachten!!!! Heb veel goesting om te veranderen van provider...ben het k*ts beu....................
icon

Beste antwoord door HeidiE 17 January 2017, 11:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag cel,

ik zie inderdaad dat de terugbetaling klaar staat, ik kan dit niet manueel versnellen.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 2
Badge
Hey HeidiE, Bedankt voor de info...Ik wacht af...Je kunt begrijpen dat ik na maanden van perikelen, van allerlei fouten...Het pas geloof als het opgelost is...Ik weet dat het in orde komt.Maar dit is nu de 6 of 7.de fout...Ik ben de tel kwijt en het vertrouwen...
Maar nogmaals bedankt voor je info en een prettige dag nog.
cel ( marcel )
Reputatie 2
Badge
Er staat bij verwerkt al een paar dagen???? Zie: Aanrekening?6693147643?pdf?23/12/2016?23/12/2016?
Verwerkt?-€ 50.00 Maar op mijn bankrekening nog steeds geen 50 €....
Reputatie 7
Badge +3
Dag Marcel,

Op 13/01/2016 is opdracht gegeven om terug te storen, dit is vandaag uitgevoerd.

De terugbetaling zal dus binnenkort zichtbaar zijn op je bankrekening.

We hadden al aangegeven dat dit niet sneller kon.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 2
Badge
Hey HeidiE...

Ik zie juist dat de 50 € is gestort, bedankt voor je info! Ik hoop dat er niet weer iets fout is bij de volgende afrekeningen... Vanaf oktober 2016 liep alles al fout, niet alleen de afrekeningen! De ene na de andere blunder! Je kunt wel begrijpen dat ik er sceptisch door wordt. Al een geluk dat er forum bestaat met jullie, heel weinig mensen kennen het forum. De info over allerlei dingen is bij Proximus bitter weinig, ook over veranderingen van TV zenders, nieuw abonnementen enz...
Bedankt voor de info, prettige dag nog.:):):)
Marcel
Reputatie 7
Badge +3
Hey Marcel,

Je hebt gelijk, ik zou er ook sceptisch door worden...

Ik kan je verzekeren dat het hier alle hens aan dek is en dat we allemaal ons best doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Jammer genoeg vallen we voor basiszaken terug op computers(systemen) en daar durven soms dingen fout lopen.

Groetjes,

HeidiE

Reageer