Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn klantnr. en GSM-nr. niet invoeren

  • April 3, 2016
  • 9 reacties
  • 374 Bekeken

Hallo,

Beste antwoord door KoenN

Dag Goele67

Je kan best zoals Elsa zegt contact opnemen met het gratis nummer 0800/22800.

Deze dienst kan alles controleren alsook uw account.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

KoenN
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Elsa
  • April 3, 2016
Bedoel je om een MyProximus account aan te maken zoals beschreven hier
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 3, 2016
Bedoel je om een MyProximus account aan te maken zoals beschreven hier
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

ja, inderdaad.

Elsa
  • April 3, 2016
Krijg je dan een foutmelding of zo.
Misschien toch eens proberen met een ander browser of het dan wel lukt, u moet ook de cookies accepteren om in te loggen op MyProximus, om online een bestelling te doen, enz. dus zeker de cookies niet uitschakelen op je browser, ze even wissen mag je wel
wat hier staat is eveneens geldig in dit geval en eens te checken -> klik hier

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 3, 2016
Krijg je dan een foutmelding of zo.
Misschien toch eens proberen met een ander browser of het dan wel lukt, u moet ook de cookies accepteren om in te loggen op MyProximus, om online een bestelling te doen, enz. dus zeker de cookies niet uitschakelen op je browser, ze even wissen mag je wel
war hier staat is eveneens geldig in dit geval en eens te checken -> klik hier


Ja, ik krijg de volgende foutmeldingen: "Gelieve een correct Proximus-klantnummer in te vullen." en "Error message AU"
Ik heb dit probleem in de browsers "internet explorer" en "Google chrome"

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • April 3, 2016
Heb je dat probleem ook met Microsoft Edge, Mozilla Firefox en Opera?

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 3, 2016
Heb je dat probleem ook met Microsoft Edge, Mozilla Firefox en Opera?

Ja, juist geprobeerd met Mozilla Firefox:(, hetzelfde probleem

Elsa
  • April 4, 2016
Misschien dan best een contact opnemen met helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
of een privé bericht sturen naar => Het Proximus Team
Zodat ze uw profiel kunnen nakijken.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 5, 2016
Dag Goele67

Je kan best zoals Elsa zegt contact opnemen met het gratis nummer 0800/22800.

Deze dienst kan alles controleren alsook uw account.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

KoenN

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 8, 2016
Alvast allemaal bedankt.... Heb het opgelost met een ander E-mail- adres.. Alles is in orde nu..
Groetjes,

Goele67