Ik kan mij niet inschrijven voor Generation Connect

  • 21 November 2013
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken


Geachte forumleden en lezers van dit forum





Sinds kort heb ik op de website van proximus een mooie formule ontdekt namelijk proximus Generation Connect. Niet alleen zou dit mij 2000MB geven in plaats van 250, maar ook onbeperkte sms net zoals nu EN daarbovenop nog eens €20 belwaarde als je een herlaadkaart hebt. Ideaal dus voor mijn gebruik. Alleen kan ik mij niet inschrijven ervoor. Op de website van proximus zelf kan je generation connect nog vinden (ergens onder tarieven van pay & go) of gewoon op www.generation-connect.be . Eender hoe, ik volgde de instructies op de website over hoe mij in te schrijven, echter als ik op de link klik dat ik al klant ben en mijn herlaadkaart wil veranderen van tarief , wordt ik gewoon naar het hoofdmenu gestuurd van e-services. Daar kan ik enkel mijn tarief veranderen tussen de pay&go diensten zoals smart, easy, maxi en nog 1. Dus niet Generation Connect...

Als ik naar een belgacom center ga kunnen zij mij enkel vermelden dat ik naar de klantendienst moet bellen, en als ik bel naar de klantendienst, afdeling facturatie, zeggen die mij dat ik het op e-services moet veranderen. Als ik zeg dat dit niet kan en dus hulp nodig heb, zeggen ze mij dat de technische dienst hiervoor bevoegd is maar dat die niet aanwezig zijn in het bedrijf. Hoe moet dit nu verder?

Zowel ik als mijn vriendin hebben dit probleem en wij zouden allebei HEEL graag generation connect klant worden...



Ik heb momenteel Pay&Go Max en ben al ongeveer 9 jaar klant bij proximus met een herlaadkaart.



Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? :(

2 reacties

Beste Matthias,

Als u mij even uw gsm-nummer en informatie omtrent uw laatste herlaadbeurt (datum, bedrag) kunt doorgeven, zal ik het nodige doen voor u. Mvg Eva

Beste Matthias,

Uw Pay&Go type is aangepast zodat u vanaf morgen gebruik kunt maken van uw Generation Connect.

Mvg Eva

Reageer