ik heb sinds 24/8/11 een proximus abbonement voor de gsm ,dat is generation MTV 15 waar ik de eeste...

  • 14 November 2011
  • 0 reacties
  • 1435 Bekeken

ik heb sinds 24/8/11 een proximus abbonement voor de gsm ,dat is generation MTV 15 waar ik de eeste 10 maanden 10euro korting maandelijks krijg en heb dan ook de optie internet on gsm comfort waar ik de eerste 4maanden 50% korting heb en nog 9,99euro korting bij online aangaan wat ik ook deed

Heb tot nu 2facturen gehad

de 1ste factuur van periode 10/8/11-9/9/11 was te betalen voor 29sept en op 4okt hadden zij mijn betaling

de 2de factuur van periode 10/9/11- 9/10/11 stond niets te betalen,het overshrijvingsformulier waar bedrag staat vermeld waren allemaal sterretjes gedrukt maar om zekerheid te hebben heb ik direkt proximus gebeld en ook daar zeiden ze me dat ik inderdaad niets te betalen had en dat ik zelfs voor de maand erop nog eens rond de 11euro extra korting kreeg

dus ik gerustgestelt maar nu gisteravond is mijn gsm verbinding afgesloten wegens niet betaling kreeg ik te horen

ze beweren dat ik 19euro open heb staan maar niemand kan mij uitleggen hoe ze aan dit bedrag komen

heb in totaal drie personen bij de klantendienst gesproken

de eerste persoon noemde me zelfs vijf onbetaalde facturen waarop ik nog zei en hoe kom ik aan vijf onbetaalde + 1 betaalde als ik nog maar amper 2 maanden klant ben bij jullie en ik de twee tot nu ontvangen facturen hier voor me heb liggen?? daar kon hij geen uitleg aan geven maar ik moest maar betalen die sommen die hij noemde !!!

een andere persoon zei dat die 19euro een boete beis treft wegens te laat betalen waarmee hij bedoelde dat die factuur vervallen op 29sept en die zij op 4okt binnenkregen dat ik daarvoor een boete van 19euro kreeg maar dan zonder eender wat voor aannaming ervoor gehad te hebben maar erna trok hij weer zijn woorden in en gaf waar andere exusse waarvoor dit bedrag was en dit gaat me allemaal heel ver

ik weet wat ik gebeld heb,weet wat ik aan korting geniet,hoeveel de abbonementsgelden bedragen en ik volg via E-Service en gsm E-Service elke dag die verbruik op dus ik weet wat ik te betalen heb of ga krijgen en zowiezo als men maar twee factuurperiodes klant is dan is dat niet moeilijk en toch komen ze nu uit de lucht met die bedrag en ben ik afgesloten voor die bedrag zonder ooit een aanmaning of reklamatie of wat ook erover gehad te hebben en ik vind dit niet kunnen

Ik heb zelfs mijn twee facturen die via E-service ter beschikking staan,zijn trouwens ook dezelfde als die ik thuis heb nogmaals gaan bekijken

die laatste factuur staat

  • 10-09-2011 - 09-10-2011 110902360980 € -56.21 Pay now
ik heb dan op pay now gaan klikken en word naar mijn bank geleid en daar komt dan als som te staan 0,00Euro dus zoals ik dacht en zoals proximus mij toen die factuur kwam en ik belde me ook zei,had niets te betalen en toch word ik afgesloten

ik wil betalen wat ik schuldig ben en wil graag mijn telefoon terug kunnen gebruiken maar is toch niet teveel gevraagd dat ze me dan bewijzen van waar dit bedrag komt hé

0 reacties

Geen reactie

Reageer