Skip to main content
Ik heb onlangs een brief van de klantendienst gekregen ( verstuurd 8-10-2010 ) met een krediet van 2 gratis films.Op 25 -10-jongstleden heb ik daar eens gebruik van gemaakt “ dossier K “ maar een bevestiging op het scherm voor gebruik van mijn beloofd gratis krediet is er niet gekomen;er staat 5 € vermeld.Wat moet ik doen om alsnog die tweede gratis film te kunnen huren ? Dank Ronny ( klantennummer 2131231

Normaal staat het krediet enkel op de factuur en niet op het scherm. Zelfs op de e-services zie je het pas als de factuur aangemaakt is.


Heb eens het zelfde meegemaakt met voetbal, maar heb dan toch de factuur moeten contesteren omdat de 10 € voor de wedstrijd op de factuur stond. Ik heb nu wel een creditnota gekregen voor de volgende factuur. Er verschijnt idd niets op het scherm, maar ik raad je aan om toch de volgende factuur goed in de gaten te houden.


Reageer