Een jaar geleden stelde ik vast dat mijn pc veel fouten vertoonde en niet meer functioneerde zoals het moet, ondanks het feit dat ik reeds jaren een antivirus van Norton
betaalde......Toen ik naar de programma's ging kijken ,stond er géén "NORTON" meer vermeld ondanks ik altijd betaalde,(Norton nam het geld van mijn rekening)
Ik nam direct contact op met NORTON en men verzekerde me dat ze het direct gingen oplossen.
Inderdaad s'anderendaags liep alles weer vlot......
Maar een half jaar nadien nam NORTON een som van 64,99 € nog eens van mijn bankrekening, en even later nog eens 9,99 €,terwijl ik reeds mijn jaarlijkse betaling van 39,99€
OOK nog zag verdwijnen van mijn rekenening ! en dit duurt reeds sedert 2,5 jaar
ik belde naar Norton en die zegden dat ik die bijkomende diensten had aangevraagd,......!!!
Ik betaalde zelfs voor 3 abonnementen(waarvan ze zegden dat ik die besteld had !!!)
Ze konden me geen enkel bewijs voorleggen dat ik dit allemaal besteld had ! (ik ben alleenwonend)
Nadat mijn boekhouder een brief aan hen had doorgestuurd om deze praktijken aan te klagen,schreven ze een mail dat ze reeds een som geld hadden gestort op mijn bankrekening.
Natuurlijk kreeg ik dat geld niet,het was weer gelogen
Hoe kan ik mijn centen terugkrijgen???
Wie kan me helpen?
Niena
Beste antwoord door Marie-AnneVandebos
Bekijk origineel