Ik ben het beu!!!!!

  • 12 April 2011
  • 15 reacties
  • 1453 Bekeken

Vermits het blijkbaar onmogelijk is om een KLANTENDIENST van een INTERNET-AANBIEDER te e-mailen, doe ik het maar via dit forum.

AdapterKABELTJE van het kastje van internet was stuk, dus ging ik naar de plaatselijke Belgacomwinkel voor nieuwe kabel. Blijkbaar bestaat dat soort kabeltje niet meer, dus kreeg ik een volledig nieuw kastje mee. Men verzekerde mij in het plaatselijke Belgacomcenter dat ik GEEN Belgacom Tv had genomen en dat ik 6 euro korting kreeg op factuur, omdat men mij ook geen decoder mee gaf.
Ondertussen kreeg ik al 2 brieven, 1 enquête-e-mail, 1 SMS op mijn GSM en vandaag een telefoontje met vragen over onze installatie van Belgacom TV, die we dus ECHT, ECHT, ECHT niet hebben!!!! Ik heb dat duidelijk aangegeven in de enquete die ik beantwoordde. Die enquete is duidelijk bij Belgacom aangekomen, want naar aanleiding hiervan ik kreeg daarover een telefoontje van de verkoper van onze plaatselijke Belgacomwinkel met de melding dat we inderdaad GEEN BELGACOM TV hebben genomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom blijf ik zelfs na deze AANGEKOMEN enquete en na deze telefoon van het plaatselijke Belgacomcenter hierover dan toch nog SMS'en, e-mails én telefoontjes krijgen???????????????????????
Graag een duidelijke opheldering!!!
Ik vind het ook zeer vreemd dat ik blijkbaar de klantendienst niet kan e-mailen, maar enkel kan bellen. U bent toch een KLANTENDIENST van een INTERNET-AANBIEDER????
U kan mij opbellen om dit uit te leggen, vermits u toch een telefoniedienst bent, kan dat geen probleem zijn.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dit zal wel opgelost geraken. Als je geen decoder hebt, kan je ook niet geregistreerd staan als TV-klant. Eva, kan dit wel oplossen denk ik als je je logingegevens aan haar opgeeft.
Emailen is zo ver ik weet nooit geweest....
Reputatie 2
Badge
De contactopties zijn (mail, telefoon, ) op http://support.nl.belgacom.be/app/ask/p/617
Reputatie 6
Badge +3
Heidi, als je wilt opgebeld worden dan dien je ook je telefoonnummer op te geven...
Reden dat er geen directe email op de website staat is vrij duidelijk, geen enkel groot bedrijf (of toch bijna) heeft deze mogelijkheid.

Waarom vraagt de gewone burger & klant zich af? Antwoord: Spam - conventionele spamfilters helpen niet altijd even goed & de security measures omhoog trekken helpt ook geen snars, want dan komen de klantenemails ook niet meer aan + er zijn altijd mensen die voor de meest onzinnige dingen een email zullen sturen. Indien je zelf een bedrijf hebt mag je eens proberen een direct emailadres op te geven via je website, voor elke email die je krijgt van een klant zijn er 10 spammails. Vandaar dus ook hierboven vermeld het in te vullen template.

Anders via de telefoon, wachttijd is gemiddeld 3 minuten max - Heb net zelf 3 seconden moeten wachten na het keuzemenutje...

Hou het even makkelijk, bel morgenvroeg even rustig naar de klantendienst en leg je probleem daar even voor.


Mvg
T3D,

Ik heb nog nooit zo'n bull & chip with a T , gehoord ! Dees is wel de max ! We stoppen maar met elektronische mails te sturen want

anders heb je als bedrijf teveel werk met spam.

Mischien kunnen we beter alle treinen afschaffen want dan komen ze ook niet meer te laat, of onschuldige burgers nu al arresteren dan ben

je er zeker van dat ze geen misdaad meer kunnen begaan. wacht stop met rijden met de auto want dan moet de regering geen geld meer uitgeven om de wegen infrasctructuur te onderhouden .


Geweldig , oo man ben ik gelukkig dat ik een "GEWONE' burger ben , Ik buig in alle nederigheid voor uw Elitaire kennis T3D,wacht mannen

mischien kan BGC beter deze site sluiten want je weet maar nooit wat dat dit zal kosten !

Aub T3d ik wil u als IT netwerk beheerder in mijn bedrijf, ik vermoed dat u eigenhandig alle outlook servers sloopt want mijn god

er zou toch wel eens spam kunnen naar toegesuurd worden. Nog beter Haal de IP providers down ! ge weet niet hoeveel hackers en

virussen dat die binnenhalen. LONG LIVE the WORLDWIDEWEB : )
Reputatie 2
Badge
Ik vermoed dat BGC een template formulier gebruikt om een minimum aan gegevens te hebben van de "vragende partij".
@RafS

Heeft U mij horen zeggen dat er GEEN email moet zijn? Neen, als je dan toch wil flamen had je misschien even beter moeten opletten op school tijdens het 'begrijpend lezen'. Als je je moet verlagen tot debiele comments te geven... doe zo verder, zeker een blijk van vakkennis :)

Wat ik zei is dat er wel degelijk email is zoals hierboven beschreven door RolandT maar via een webtemplate om spam tegen te gaan, en dat het contact email NOOIT op de frontpage staat als countermeasure tegen spam, net zoals een bank de electronische code van de kluis niet aan de klusjesman geeft... maar ja, leer eerst even normaal denken, lezen & antwoorden alvorens met grote woorden te spreken, bedoeling van mijn post was maar even ter informatie hoe & waarom in de meeste gevallen, alsook dat veel mensen een groot probleem maken van iets dat snel & makkelijk kan opgelost worden door de normale procedures te volgen die een bedrijf je voorlegd. Anyway, I'm here to help & assist - correct me if I'm wrong - for the rest you take it or leave it...

Dus ja zoals ik zei en ik herhaal me nog maar even voor de duidelijkheid voor onze waarde Mr. RafS:

Mogelijkheid email is er wel => Via webtemplate http://support.nl.belgacom.be/app/ask/p/617 (Thx RolandT)

Gaat niet snel genoeg? 0800/22.800 Gratis nummer - 08.00/22.00 tijdens werkdagen. Simpeler word het niet.

Hoop dat dit wel duidelijk was dan ^^

P.S. Bullchit = BullShit met een S...

Mvg, T3D ^^
Reputatie 7
Badge +1
Da's nu wel duidelijk.....;)
SWOOSH = Falcon Punch !
/negeer-nutteloze-discussie-over-al-dan-niet-plaatsen-van-email-op-website

Wat ik niet begrijp is dat men een korting van €6 aanbiedt wegens geen decoder als ze geen BelgacomTV heeft ??

Klopt toch iets niet...
@wouter1984 : hoe bedoelde juist? 6€ korting krijgen is toch nie erg?
T3D, Bedankt voor uw snelle reactie,

Maar natuurlijk jong

"tijdens het 'begrijpend lezen'. Als je je moet verlagen tot debiele comments te geven... doe zo verder, zeker een blijk van vakkennis :)"

>> Gelukkig heb jij jezelf niet zo verlaagt he .En kom op, af en toe moet je toch eens debiel kunnen doen, dat helpt jong, just for fun, je kunt het blijkbaar zelf ook wel wat gebruiken zou ik zeggen.

Maar ja, leer eerst even normaal denken, lezen & antwoorden alvorens met grote woorden te spreken, bedoeling van mijn post was maar even ter informatie hoe & waarom in de meeste gevallen...

>>Wel voor mij eens te meer duidelijk dat de Informatie van jou dan toch niet zo duidelijk was. Gelukkig dat je dit hebt gecorrigeerd voor deze burger. Maar had je nu eerst de onderstaande regel daar in tussengeplaatst dan had ik zelfs niet gereageerd.

"het contact email NOOIT op de frontpage, staat als countermeasure tegen spam"

Hoewel, weet je het waren die woorden "de gewone burger" en je optimistische ja bijna populistische "

wachttijd is gemiddeld 3 minuten max - Heb net zelf 3 seconden moeten wachten na het keuzemenutje.. "

Die mij eerlijk gezegd aantrokken om te reageren.

Uit je schrijven zou ik kunnen uitmaken dat je dus wel over degelijke vakkennis beschikt.wat betreft IT dan toch.

Anyway, I'm here to help & assist - correct me if I'm wrong

Nou nee bedankt, laat die hulp maar zo.
Reputatie 7
Badge +1
Pittige discussie.....is this about politics ? an avoidable issue lately....;)
Blijkbaar, zie het initiele probleem ook niet echt maar ja...

/Offtopic: Heb ik dan fun nodig? Dacht me de laatste tijd toch goed geamuseerd te hebben, blijkbaar ken je me beter dan mijzelf, bedankt voor de verlichting RafS... ik apprecieer het, heb het blijkbaar inderdaad nodig ja... /endsarcasm

/Ontopic: @Wouter1984: Inderdaad zoals je net zei, vind het ook een beetje raar dat er 6€ korting word gegeven, maar kan ook eventueel een andere promotie zijn, gewoonlijk zijn er in de verkooppunten van tijd tot tijd kleine acties/kortingen/promoties, kan hier mee te maken hebben, extra korting zou natuurlijk voor haar mooi zijn maar misschien best toch even navragen in de winkel zelf of bij de klantendienst... of gewoon even wachten op een antwoord via email.

Reageer